17 Ağustos 2012 Cuma

hepsi bu posttaa geel arkadaş geeell :)

bu kadar uzun yazı yazmaktan hoşlanmıyorum aslında ama kısa kısa başlıklar kodum ki eğlenceli görünsün :) 

selam canlarım ciğerlerim
dün mide ağrısından oruç tutamamanın verdiği kahırla bugün pek dirayetli hissetsem de midemde bir burkulma dişim de bir sızlama söz konusu....
yaaa benimkisi şımarıklık başka bişey değil ya valla şımarıklık tut adam gibi orucunu bi söylenme...

Yaşasın oruç bitiyor sıcaklar azalıyor  layllallaayy odama kavuşuyorum :):)
size bizim evdeki çingene çadırından bahsetmedim dime ben
benim odam kapalı balkona bakıyor, camları bazaların başlıkları kesiyor yani yarım açılıyor zaten ikinci kat ev
annem nöbette biz uyuduktan sonra bütün kapı camı kapatır öyle yatar
amma velakin izinden döndükten sonra başlayan bi afakan basma durumumuz var
sabahları annemi salonda yerde yatarken buluyorum falan yani
derken uyuyamadığım bir kuşluk vakti kendisini salonda ziyaret ettim sen kalk ben işe gidicem dedim kovdum
ertesi gece ben yine salonda balkon kapısına karşı tepemde fır fır pervane ohh uyumuşum
sabah uyandım annem yanımda :)
o günden beri yatağımda yattığım sayılıdır hatta odamı serinleyene kadar unut beni diyerek tehdit ettim
bizim sırığın odası salona yakın onun yatağının altından her akşam dört (4) yorgan çıkartıp itinayla salona serip püfür püfür yatıyoruz
bi pazar sabahı (ki ben pazarları öğlene kadar uyurum) üst katta tadilata gelen usta abi bizim balkona geçmek istedi ki salon onun güzergahının tam merkezi ve kapıdan görüntü tam bizim otogar yolu üstünde yazın gelip konaklayan çingenlerin kaldırım karyolaları gibi...
havalar serinledi e ramazan da bitiyor hayırlısıyla artık odalara gireriz umudundayım :)
(teknoloji var klimayı al serinle diyen varsa aranızda her odaya klima alıcak ne yer nede para var olursa salona alıcam e yine çadırı salona kurucam kaldıki ben zaten klimalıdan nefret ederim)

Nikah masasıyla aramda sorun var.......
seneler önce evlenen bir çift arkadaş :) beni şahitleri yapmak istemişlerdi çalıştığım için gidemedim
dün nikahı kıyılan bir çift arkadaşım da şahitliğimi istediler ama yine çalışıyorum ve gidemedim
sırf şahit olmam için düzenlenen organizasyonlar değil yani neden hafta içi dime neyse
ama burdan iki sonuç bir bağlama bir uyarı çıkar
dünküler son kalan bekarlardandı o da evlendi bu kadar geniş arkadaş yelpazesine sahip olan ben bir şahit bile olamadan ömrümü tüketirim ,
şahitliğim çürük çıkacak diye Allah böyle istiyor,
işimi çok seviyorum vaktimin tümünü alıyor (bu neden evlenmedime de güzel bahane olabilir haa )  :))
Gelecekteki kocama not; nikah masasını işe taşı lütfen :):):) 

Hatırladığın en eski hatıra mim 
Sevgili Deeptone beni mimlemiş sağolsun :) iki gündür aklımda düşünüyorum düşünüyorum çıxx en eskisi hangisi hatırlamıyorum ya bende zaten hafıza sıfır :(  kabuslarımı hatırlıyorum, çocukluğum sürekli kesiklerle geçti doktorlar gözümün önünde valla en eski bilmiyorum ama yine beş yaşında varım dayımlar geliyor diye seviniyorum ya bayram yada yaz tatilinde gelirlerdi sadece sanırım bahardı köydeki evin bahçesinde resmimiz var gözümde de kedi kadın güneş gözlüğü baya mutluyum yani :)
tamam anlatmadan edemicem iki yaşındaymışım sundurmada asmanın altında oynuyormuşum çatıdan çöreklenmiş halde o beş harfli iğrenç sürüngen kucağıma düşmüş ve biz burun buruna saniyeler geçirmişiz tek hatırladığım babaannemin omuzlarımdan beni yakalayıp silkeleme anı ve o hayvanın tıslarak kokkup sürünerek kaçtığı kare ve ben bu kare benim hayatımın büyük kısmını zindan etti çocukken kabus görmemek için uyumazdım sadece onu görürdüm biraz büyüyünce kabuslar geçti ama uykusuzluk kaldı neyse yaaa

Bayram da kısacık deniz kum güneş tatiline kaçıyorum 
Ben şahsen bayramların bu şekilde değişmesinden nefret eder söylenirim, yani tatile gitmek yerine memlekete ziyaret daha makbul ya neyse, bu bayram aniden böyle bişey oldu ailenin gençleri bir araya gelip kaçamak yapmak için organizasyon yapmışlar ve bende çok yorgun olduğum ve yıllardır da gitmediğim ve bu sene az eğlendiğim için kendime kıyak geçtim ha gerçi orada akrabalar var bayram sabahı el öpmeye gideceğim :)
sırık yarın çalışmıyormuş dur bi bende şansımız deniyim dedim az önce de yarın için işten izin aldım kısmetse sabahtan Tekirdağa ordan da gemiyle Aşva ya gidiyoruz :) bakalım bizim geçlikteki gibi mi hala beş yıl olmuş gitmeyeli özlemişim  :)

şimdi herkese ama herkese hayırlı bayramlar diliyorum 
her şey gönlünüzce olsun bol ziyaret bol sohbet Allah nice bayramlar nasip etsin
küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden yaşıtlarımın yanaklarından öper Ramanzan Bayramınızı tebrik ederim 

:):):):) 
seviler saygılar dönünce görüşürüz aşkla kalınız :)

4 yorum:

  1. Canim benim bayraminz kutlu olsun, oruclarin kabul olsun. Seni gozlerinden annenin ellerinden operim, siriga da ekstradan bir tane fazla seker ver, yan masadan yolladilar, iyi bayramlar dilediler de :-))))

    dinlen gel, yani zihin olarak :-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay süpersin sen mesajlar yerine ulaştırıldı canım :) kucakladım seni de bilesin :):):):)

      Sil