2 Ekim 2012 Salı

gelin hamamı hatırası :)


selam :) alın size bir dıy projesi daha 
canım kuzenimin 30 eylülde gelin hamamını yaptık 
tarihi vezneciler hamamına yirmi bir çatlak hatun baskın yaptık
börekler çörekler sarmalar yedik içtik
tefler eşliğinde göbekler attık hızımızı alamadık halaya durduk
sonrada hediyelerimizi aldık dağaldık :)
fotoğraf biraz kötü ama
ana fikir belli :) bir kese, bir kaç şeker, sticker, bir oje ve onu giydirmek için tül :)
kınanızda kız gecenizde doğum gününüzde ne bilim size özel her gecede kullanılabilecek güzel bir hatıra bence :)
temizlikçi gelmeden evini temizleyen
 hamama gitmeden keselenen
 bir milletin bireyi olmaktan mutluluk duyar
herkese saygıyla selamlarım :)

14 yorum:

  1. evet cici bir hatıraaaaaaaa :))
    hhaahah kapanış harika sevgi ve saygıyla selamlar sanada canım:)

    YanıtlaSil
  2. Bendeeee son sözlere imzamı bendeee atarım:)) Bu millet çok güzel. Sonra hatıralarında..Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Son lafini atasozu olarak benimsiyorum! Yazdim literature :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa yaz bakalım :))))
      bizim bir sözüm var, tam biz :)))

      Sil
  4. Kina gecesi hazirligi var bizde (benim degil be, otur heyecan yapma!!!) sana email atacaktim, nasil olur bu isler diye, halimiz harap vakit yok, ama komik olacak onu biliyorum :-) Kina'ya gitmisligim yoktur oyle diyeyim hehehehe O yaziyi da sana ithaf edicem, bilirkisi olarak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bi heyecan yapmadım desem yalan olur :))
      kiminse artıkın hayırlısı olsun çok eğleneceğinize ve güleceğinize eminim ben :)
      sen bana sor ben sana anlatırım sabaha kadar da anlatırım da sen beni takarmısın bilmem, yani aslında bence de takma :)
      sen en iyisi topla milleti al rus votkası yada yeşil periyi yudum yudum takılın zaten kafaları bulunca dokuz sekiz göbekleri attırır kınayıda artık nereye denk gelirse yakarsınız :))
      ertesi sabahta yazarsın blogta bana :)))

      senin olduğun yerde eğlence olmazmı hatunum yaaa :))


      Sil
    2. Hehe, dogru diyosun :-) icki olmazmi sekerim, biz master'li meyhaneciyiz, gelin hanim emeritus profesor oldu!!! Mumluk yaptim, hos diger kizlar amerikali kina sarkisi soyleyip donemicez gelinin etrafinda 'raining man' soyleriz geline uygun olarak (ikinciyi aliyo hatun!) bugun kol bandi yaptim, benimkinde kaynana yaziyo! falan filan dur bakalim, pek hevesliyim, daha bir suru komiklik yapmam lazim, kismet :-))))

      sen evlenirsen kinaya gelirmiyim bilmem ama buradan kina kutusu gondericem sozum olsun :-)

      Sil
    3. :) benim kınaya kadar sen kesin dönüş yaparsın hahahaha o kadar uzak ;)
      vay hain küfte gelin demek ikinciyi alıyor :) inşallah çok mutlu olur ve üçüncüye ihtiyaç duymaz :)
      demek kaynanatör sensin :)))
      ya bak bana fotolarını çek merak ettim yaptıklarını ;)
      valla bende kuzeninine çok heyecan yaptım bizim kına bu akşam bi aksilik olmadan atlatırız inşallah
      teşekkür ederim :))

      Sil
  5. ha ha haaaaaa amma eğlenmişsinizdir.
    :)

    YanıtlaSil
  6. valla sayende süper olmuş özlemin düğün merasımi :D ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol canım elimden geleni yaptım inşallah herşey çok güzel olmuştur :)

      Sil