30 Mayıs 2013 Perşembe

Yaşasın Yemek Yemek Günlerimiz - 2 :))




biz bir kaç ay önce, analarımızdan neyimiz eksik biz de gün

yapalım yiyip içip göbek atalım,

topladığımız paracıklarıda güzellik salonlarında harcayalım dedik :)

ilk gün bende gerçekleşmişti

bu ayda sıra Nigardaydı

patronumuzun vedasından sonra iki hafta ertelemek

zorunda kalmıştık

biz beş hatun bir şekilde aynı anda aynı iş yerinde çalışmıştık

Nigarın eşi benim eski iş yerimden arkadaşım

onun sayesinde buradayım

Nigar ve Özlem ben geldiğimde burada çalışıyorlardı

ben ve kankam ohoo çok uzun yıllardır birlikteyiz

ben kankamsız yapamam hemen kontenjan açın dedim :)

Merve de Nigar la daha önce birlikte çalışmışlar

bir ihtiyaç anında oda bize katıldı...

derken biz bir ara beşi bir yerdeydik :))

 şimdi ben ve Nigar devam ediyoruz

bakalım nereye kadar Allah hayırlısını versin

bu cumartesi artık şu günü yapalım yahu dedik

ve toparlandık

öyle bir yemişim ki akşam yemek yemedim :))

üç veledimiz var aslında en küçüğü uyuyor :)

Özlemcim her buluşmamızda çocuklara çok özense de


 vaz geçebilirim ikilemi yaşıyor :)

bende malumunuz kendi kendine gelin güvey yolumda ilerliyorum :)

tıka basa yedik

dedikodu yaptık

güldük

eğlendik, hüzünlendik

çocuklarla doya doya oynadım

ben bizi çok seviyorum inşallah hiç ayrılmayız

bir sonraki günde buluşmak dileğiyle :)

mercimek köftesi için yeşillikleri doğramak bana düştü sevmediğim otlar burnumun dibinde bitti;

dereotu ve maydanoz

videolara koptum ben :))


2 yorum:

  1. Bebişlerin pencere önündeki fotosu çok güzel :) Yiyeceklerde harikaymış canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) o totoları ısırası geliyor insanın :)

      Sil