21 Haziran 2013 Cuma

5 mayıs memleket gezintis :)

Babamı ziyarete kalabalık gittik :)

Dayımlarda bizimle geldi cümbür cemaat gezdik geldik :)

bir sürü dedikodu duydum

hem üzüldüm hem de neyse...

ohhh arka koltuğuda bulmuşum uyumam mı ?

Köyde KOMŞUmun evi bayılıyorum bu girişe :) Düğüncülü Köyü

alt resimdeki zillilerin evinin önündeki beyaz kartopu kocaman çiçek ağacı :) Alpullu

bu ikisi var ya bu ikisi gençlik iksiri gibi kızlar çok seviyorum sizi 







Canım halamın bahçesinden güzeller güzeli çiçekleri :)  Alpullu

Sırık ve ben iki şebelek :) Saray yollarında

eriklere de daldık :)

Erguvanlara yetişemedik bu sene ama Akasya kokuyordu canım  memleketim

Saray da köyden geçerken yolumuzu kestiler 

Saygımız var buyrun siz önden 


Hıdrellezde Ateş atanmadan olmaz... Saray

Eniştem lütfen bende atlamak istiyorum dedim ve hemen organizasyonu  yaptı 
Annem benden delidir biliyorsunuz :) 
ben boyumca ateşten atlarım da o kusur kalır mı ? 
etraftakilerin aman teyze panikleri arasında o uçarak atladı durdu :)   
geç kalan bir yazı oldu ama malum aksilikler hiç bitmiyor...


7 yorum:

  1. Burdan fotoğraflara baktığımda içim açıldı Cicomm. Benim yakında olsa bir süre böyle yeşillikler ve çiçekler içinde bir yere gitmem lazım.
    Öyle güzelki her şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türt bi kaç kişiyi yada kimseyi beklemeden al başını kaç Aslım süper iyi geliyor
      sağol :)

      Sil
  2. Boncuklu supurgeye niye takildin kiz? Hahaahah sabunlar guzelmis, tam nisan bohcasina yakisir, simdiden al koy :-))))

    Edirne sekeri de gozumden kacmadi haa! Yoksa yanlis mi gordum?


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok doğru gördün Edirne şekeri o :))
      hani şu kocaman olan, ısırsan ısırılmayan bütün atsan ağzında dönmeyen tükürüğü yedikçe çözülen şeker şey :))))
      zekasına kurban olduğum memleketim insanı ki anasını süsleyip babasına tekrar satan cinstendir Allahın çalısını süslemiş süpürge demiş para kazanıyor :))) yok başka bir derdim :)))

      Sil
  3. Ha bu arada yanlis yorumu yanlis yere yazmisim, sen idare edicen artik!

    Resimler cok guzel fakat sanirim annenin cicek sevgisi sende de var farkinda misin? Evin olunca botanik baacesi yapacaksin adim gibi eminim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabunlar tam nişan bohçalık derken adresini şaşırmıssın :)) sorun yok :)

      varmıdır benimde derinlerimde bitki manyağı bir bahçıvan gerçekten...
      ama olmasa daha iyi, olmasın yani inşallah sadece iki gözümle bakmayı sevenlerdenimdir...
      ay öyle anam gibi uğraşamam ki ben...

      :) sen boşa laf söylemezsin kesin anneme benzicem

      Sil