14 Şubat 2012 Salı

Moskova Balesi TİM 17-18-19 Şubat 2012

Rusya’daki en önemli bale topluluklarından biri kabul edilen Moskova Balesi, 1989 yılında balet Timur Fayziev tarafından kurulmuş  (Moscow Ballet RFB).  Bu güne kadar 60’ı aşkın ülkede turneye çıkan topluluk klasik balenin en önemli eserlerinden “Uyuyan Güzel”,“Kuğu Gölü”,”Fındıkkıran”, “Giselle”,“Donkişot”,“Romeo ve Jülyet”,“Bir Yaz Gecesi Rüyası” gibi gösterileri sahnelemiş.

Türkiye’ye gelecek olan Moskova Balesi, 17-18 ve 19 Şubat günlerinde  Maslak TİM Show Center sahnesinde olacak ve sadece dört gösteri sergileyecek. 
son gün tek gösteri “Uyuyan Güzel”, önceki üç gösteri “Kuğu Gölü” olarak düzenlenmiş 


ben gidemiyorum :(    gider, izlerseniz bana da ballandıra ballandıra anlatın :)






























6 yorum:

  1. gitmeyi düşünüyorum bu cumartesi

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  2. eminim harikadır istanbulda olsam kesin gitmeyi düşünürdüm :(.bu arada kız istemeniz umarım güzel geçmiştir cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o kızı bu cumartesi akşamı isteyecekler canım umarım güzel sorunsuz geçer :)kıskandım seninkiler kadar güzel görselleri yakalarmıyım bilmiyorum ama denicem ;) ve son bişey ben onlar yüzünden gidemiyorum gösteriye öncesi hazırlık sonrası yorgunluk karşılığını nasıl öder damat bey bilemiyorum artık :))) sevgiler sağol :)

      Sil
  3. Ankara'da sahnelenince haber verirmisinizzz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla sadece istanbulda gösterileri vardı, ankarayla ilgili bir duyum alırsam haber veririrm

      Sil