23 Şubat 2012 Perşembe

Mutlu devam eden bir aşk hikayesi :)

Kahramanları dayımın kızı Özo ve müstakbel sözlüsü enişte :)
 18/02/2012 cumartesi akşamı kızımızı istemeye geldiler ;) 
eskiden şase bohça içerisine havlu çorap çamaşır üçlüsü konur kızı verdik nişanesi verilirdi erkek tarafına giderlerken. şimdilerde bu durum baya modern halini aldı bir gümüş tepsi çok süslüce bir havlu ortasına bir şarap kadehi (süsleme böyle tepeden bağlansın diye) içi çikolata dolu hooop iki çiçek bi parça tül tamam hazır çiçekçi abi teşekkürler ellerine sağlık ama havluyu ben katladım çiçeği ben seçtim hem draje fikride benim  hakkımı yeme lütfeen ;)

bu cicilerde kızımızı görmeye gelen erkek tarafından efendim   
 valla bayıldım kendi evinde kullanabileceği çok işlevsel üçlü seçmişler 
tabi ben bütün gece elli kişilik misafire ikram amaçlı mutfak tayfasıdaydım ama damada tuzlu kahve tuzağına engel olamadım :( neyse  bu yüzden istenilen görselleri yakalayamayıp ordan burdan fotoğraf topladım
birde kendime engel olamadım damadın pabuçlarına su dökücektimki kıyamadım bende bir daha gelsin diye tuz boca ettim içlerine  :))))


ne güzel olmuşsun kız seeennn :))


efendim noluyo nebitiyo anlamadığım hızla 
kızımızın mart otuzda nişanı ekim altıda düğünü var 
Allah onları mutlu sonla karşılaştırsın biz çıkalım kerevetine 
tabi ben evlilik tekliflerinde bile yanlarında olan biri olaraktan 
çoktan herşeyi hayal ettim :) deee nasıl olcak bu işler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder