6 Haziran 2012 Çarşamba

Alo Trafik 154

Merhabalar
bilenimiz var bilmeyenimiz var ben yinelemek istedim trafikte yaşanan her olay için bir telefon numaramız var
ücretsiz 154 - ALO TRAFİK hattı  
ha eğer aklınıza gelmez ise 155 arayıp derdinizi anlatabilirsiniz onlarda yardımcı oluyorlar
her türlü soruna çare oluyorlar diyelim yanlış park yüzünden güzergahta sorun var ara adres ver yeter
önündeki araç camdan bira kutusumu fırlattı ara şikayet et
yada biri diğerine çarptı kaçtımı sizde gördünüzmü plakasını bildirin mesela
tem de gidiyorsun bir hayvancık ezilmiş duramadın aklın kaldı ara yer tarif et kaldırıyorlar
etrafındaki araçlar seni rahatsız mı ediyor hemen ara ilerde bakmışsın çevirmişler
en dertli olduğum sürücüsünün içine şeytan kaçmış olan H-y-u-n-d-a-i H-100 ler
pikap yada minibüs fark etmez satış esnasında sürücüye çip takıyorlar evrim geçirip canavara dönüşüyor puuufff feci
arkadaş kendini otoban faresi Peugeot 106 sanıyor hep bana mı denk gelirsiniz biri beni biçecek bi gün kararlılar neyse ne diyordum haaa işte tehlikeli araç kullananları şikayet edebilirsiniz
bir de geri dönüp bilgi veriyorlar teşekkür ediyorlar :)
ha asılsız ihbarları ne durumdadır bilemem fasa fiso için aranmasınlar yani adı üstünde acil durumlar ;)
söz meclisten dışarı lafım şu makarna tarifi isteyenlere gelsin ;)
herkese sevgiler :)


13 yorum:

  1. Allah korusun yahu..
    bende en çok emniyet şeridini kullananlara uyuz oluyorum.
    alo154 o kadar hassas diyosun yani hıımm yadim sizi emniyet şeridi uyanıkları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha emanetiz ;)
      evet evet çok hassaslar ama bak emniyet şeridi için denemedim iyi fikir bende bende yedim sizi emniyet şeritçileri...

      Sil
  2. Eminim fasa-fiso durumlar içinde çok aranıyodur :) eğer anlattığın gibiyse çok iyi, çünkü trafikte içinden Alien çıkan bir bir sürü şoför var Cicomm ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslıcım ben bir kaç sefer aradım yardımcı oldular
      şimdi ben böyle ballandıra ballandıra anlatıyorum tersi olursa beni topa tutarlar :)

      Sil
  3. Boyle numaralari surekli arayip tesvik etmek lazim yoksa bizdeki trafik canavarlarini durdurmak mumkun degil. Sen boyle her gordugune telkin et, usenmesinler arasinlar cicocugum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın valla her geçen gün yeni canavarcıklar ediniyoruz
      arbanın arkasına şeymi yazsam
      "olum bak git aratma bana 154 ü" :)

      Sil
  4. işyerinde arıza çıkaranları da gelip kaldırsalar keşke...

    YanıtlaSil
  5. alo alo bende yeni bir mimin var.
    :)

    YanıtlaSil
  6. :)

    bu alo şeysini de senden duydum.
    faideli bilgi vermişsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah :) fayda ne ben kim :) ucundan ucundan :)

      Sil
  7. 24 Ekim 2005
    “154 Alo Trafik” çağrı numarası iptal edilecek

    AA

    İstanbul Emniyet Müdürlüğü, “154 Alo Trafik” çağrı numarasının, 1 Kasım 2005 tarihi itibariyle iptal edileceğini bildirdi.

    İstanbul Emniyet Müdürlüğü Basın Protokol ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, “AB uyum süresinde vatandaşlarımıza daha hızlı, kaliteli ve etkin hizmet vermek amacıyla yürütülen 'Tek Acil Çağrı Numarası (112) Uygulaması' projesi kapsamında '155 Polis İmdat' ve '154 Alo Trafik' çağrı numaraları '155 Polis İmdat' çağrı numarası altında birleştirilmiş olup, '154 Alo Trafik' çağrı numarası, 1 Kasım 2005 tarihi itibariyle iptal edilecektir” denildi.

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=3430188&tarih=2005-10-24

    YanıtlaSil