11 Haziran 2012 Pazartesi

istekler hiiiç bitmez

telefonum çalıyor... sevgili patronumun sevgili eşi...
-efendim  (patroniçeeem!...)
-pardon çiço tatilde olduğunu bilmiyordum rahatsız ettim dedi 
(ne tatili yahu) -yooo daha tatile çıkmadımkiiiiiiğğğ. dedim 
-e dışardasın sanki 
-eveeeeet...
-çok neşeli geliyor sesin. dedi 
(gelmezmii dışardasın didin yaağ) -haaa yemekteyim yaa 
-ay valla tatildesin sandım
(ha kadın bile farkında çalışıyorkene pisikopatusa bağlıyorum)
-gün içerisinde dışarı çıkmak çok iyi geliyor dedim 
-sen öğle arasında bu kadar yükseliyorsan tatillerde uçuyorsundur dedi 
-evet evet süper ya uçuyorum ama işe başladığım sabah tepe üstü çakılıyorum dedim 
bastı kahkahayı hatun dedim gelip gidiyormuşsunuz bana uğramıyorsunuz bi kahvemi için bari 
tamam dedi tatile çıkıyorum bir ay sonra dönücem söz uğrıcam peki....
(anasını satıyım)-waay süppersiniz bir ay bodrum bitmez o tatil bitmezzz...
yaradanıma sığınıyorum kimsenin hiç birşeyine göz koymuyorum 
her başarılı erkeğin arkasında olan kadın; büyük patrondur
şakayla yarı karışık söylediklerimden isteklerimi anladığını umuyorum ve bizim içinde elini taşın altına koyacağını düşünüyorum, ha değişiklik olmaz ise bizim durumlarda tatilin bitince kahve içmeye geldiğinde açık açık isticem artık zaten john lennon gözlükleriyle gezdiğini duymadım zannetme mutlaka masamda unutup gideceksin sonra soracaksın bende onlar artık benim diyeceğim neyse yüksek sesle yazıyorum ki evren sana iletsin mesajımı sende patoncuma ilet bizim için rica ediver artık iki cilvemi yaparsın yavrucaklar çok yoruluyor diye damardan mı girersin yazlığı tahsis edelim yatı onlara verelimmi dersin bilemicem;
şimdi bu öğlen diğer iş arkadaşlarımla buluştuk yemeğe gittik o yüzden modumuz tavan yaptı 
dört kız alt tarafı öğle yemeğinde birlikte olmak için kırk takla attık payyyydosumuz yok ya iki ayak bir papuçta ye gel bize bir yemek saati ayarlatıverirmisin noluuurrr
tamda sen bir aylık tatil arifesindeyken birde şu bizim yıllık izinler birer hafta ya birleşik birer haftalardan olusan on beş güne şeyttirirmisin lütfen 
sizi seviyorum saygılarımı sunuyorum canım patronumun eşcazıı...
evet sevgili arkadaşlar sizi kendi dertlerimle sıkmış olabilirim ancak hep birlikte bir ağızdan evrene mesaj şeyttirirsek daha etkili oluruz diye düşündüm
herkese hayırlı haftalar diliyorum :)

13 yorum:

  1. bende sana hayırlı haftalar diliyorum, ben seneye düğün dernek yapacağımdan bu sene izne çıkmıyorum, malum bi senem dolmadığından hakkım da yok zaten , bende takılıyorum öyle ofiste :) solaryuma gidip öyle yancam :D:D bronz olcam ben :) ihihih o patroniçeni yerim ayrıca ona öyle söyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam ben sana :( havuza falan da gidersin ya aman hastayım dersin perşembeden kaçarsın hafta sonuna yakın yerlere dert etme fırsat çıkar mutlaka ;) şimdi patroniçeye selamını söylicem desem pek yalancı durumuna geçerim :) ben biliyim yeter :) sağol bebeem

      Sil
  2. Pozitifi gönderdik senin adına ne isteren o olsun be Çiço :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah Bolat abi süpersin çok sağol :) seninde herşey gönlüne göre olsun :)

      Sil
  3. AAAAAMIIIIIINNNN! Cumlemize :-)

    YanıtlaSil
  4. gökler açılsın, sesin duyulsun!

    YanıtlaSil
  5. :)))) kuru kuru yancan sıcakta, öğlenleri dışarı çıkma, ofiste yi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi şişe şaşal arada bi baş aşağı boşaltırız suyu
      öyle çok sıcak ama insanın havası değişiyor arkadaşım :)

      Sil
  6. Tatile çıkıyorum bir ay sonra uğrarım he :) off of Cicoom :)

    Yüreğin neyi, nasıl istiyorsa öyle olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oof ki ne of :):):)
      ay Aslım çok sağol aynen seninde herşey gönlünce olsun canım benim :)

      Sil
  7. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope you'll like
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    YanıtlaSil