21 Eylül 2012 Cuma

bayrak yarışı

Biraz stres yaptım da ben anlatayımda rahatlayayımmı acaba bilemedimde
şimdi şöyle benim doğduğum 1982 senesi pek bereketliymiş,
bizim köyde analar doğur doğur nüfusu patlatmışlar
Birinci sınıfta rahat 35-36 kişi vardık tam hatırlamıyorum ama bayaaa kalabalıktık
Gelelim asıl mevzuya bu kalabalıktan kala kala iki kız dört erkek kalmıştık bekar,  yarında kızlardan birini yani diğerini everiyoruz .
(mıktara yazcam şindi feysten dicem bana bak mıktar bayrak yarışını  te ben kazandım ediyemi azırla te yarın aşama ordayım alayın başında bul beni una güre haa JJJ şaka şaka )

Yani anlayacağınız sıkıntı var, bi tek ben kızlardan bir tek ben, köy yeri orası oy yarın, torba dilki büzesin çenelerini, başlıcaklar  -sen nezaman evlencen bakam. – a be yap bi düğüncükte gelelim ıstanbullara. –e artık evlen yaşın geldi. –vardır vardır yakında evlenir -bak sadece senin dününde oynaycam…
o dört erkekte bir sorun yok onlar dört, ben bir batıyorum göze, off   ya
tertip deriz  bir birimize ben düğünden sonra onlarla merada içmeye gidiyim bari bu durumu bi masaya yatıralım evlenmesinler sakın ,ben evlenene kadar kalsınlar bekar
e napcan başka zati, kızlaan epici evlendi e kızanları var beyaaa….

Onu bunu boşverinde en yakınım tek bekarım kuzenim dert ortağım e onunda yarın nikahı var, üç hafta sonrada düğünü. ( epten kaldıkmı dımdıklak ayazda )  ulaaan saysam bir elimin parmakları kadar bekar kız arkadaşım çıkar onlarlada kırk yılda bir görüşürüz teey Allahım ya

Aman aman hepsi evlensin yuvasını kursun çoluk çocuk sahibi olsun mutlu mesut bir ömür yaşasınlar
Bana baskı yapmasın kimsede ben başka bişey istemem  ay bi bırakın beni doymadım ben daha bekarlığa.

Arkadaş aşık olmak istiyorum diyorum yaş gelmiş otuzaymışta ne aşkıymış bababaaa cevaba bak yürü git bas git olucam işteeeee
Ohh ben bi rahatladım sanki haa şimdi yemek yiyim ben biraz stress kalmadı ay negüzeel
Sağolun ya varya varlığınız yeter  J eyvallah 

8 yorum:

  1. Kiz kov yerinde dugun var sen bi adam bulama gel iste o zaman yandin :-) hahahahahaha

    Kismetin bol olsun canikom, adam gibi birseye asik ol, basimizi agartma sonra :-))))

    82 dogumlu oldugunu duyunca ablalik damarim kabardi, benim kardesim de 81'li ben 75'liyim, ikimizde bekariz, annem bir koca daha bulucam evlenin artik diyo, kardesim, ulen biz daha siftah yapmadik bu ne haldir diye soyleniyor...yani bizim aile de normal degil anlayacagin, o yuzden hayirlisi olsun, en guzeli olsun :-)

    YanıtlaSil
  2. ablam benim :):):):)
    köyden bana kısmet çıkmaz canım kapattık o kapıları zamanında :)
    kardeşini çok sevdim aynı fikirdeyim sırası savan kenara geçsin bi derek mi kursak acaba kendisiylen :)
    inşallah aşk seni beni kardeşini isteyen herkesi bulsun :) adam gibisi bulsun hayırlısı bulsun ayakları yerden kesip dünyayı unuttursun :))

    YanıtlaSil
  3. Aman ben almiim, bu kadar is-guc arasinda vallahi vaktim yok ama sizin icin kocaman bir AMIN diyorum! haydi bakalim...Dernek fikrine de bayildim ama talep cok olur nasil kalkilir altindan hahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki beddua ettik ha aman ben almıyımmış :) kısmet hatun bi denk gelir zıngır zıngır titrersin karşısında bak büyük konuşmaa :)))

      Sil
  4. Herseyin hayirlisi olsun tatlim, zaten nezaman evleneceksin diye sormasalar sasardim, türk olduklari belli olsun degilmi ; D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) herkes için hayırlısı olsun :)) haklısın sadece bize özel durumlardan biri bu ne zaman evlenicen ne zaman çocuk nezaman ikinci :))

      Sil
  5. ha haaaaa boşver beee bekarlık gibi var mı.
    :)
    aşk güzel tebii o başka.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyiz efenim
      aşk olsun ;)

      Sil