30 Eylül 2012 Pazar

oooyyy offfff amaaann :)

babaannenizi düşünün, hastadır ve inler ayyy çok hastayım off çok fenayım aman ölüyorum
haaah işte sizi tamda böyle selamlıyorum
çarşamba gecesinden beri feci şekilde hastayım
soğuk almış ve nedense çok sevmiş geri verememiş bitap düşmüşüm
iki gün işe gelmeden yatak döşek yattım cumartesi iki saatcik çalışabildim
kısacası hastayım yani 
artık köye gittiğimizde bütün nüfusla öpüşüp sarıldığım esnadamı bulaştı
halay çekerken sıranın başında terledim üzerimdemi kurudu 
olacağımı varmış bilemedim
şimdi öksüren sümküren inleyen bi tipim
ki perşembe akşamı kına cumartesi düğün var iyileşmek zorundayım :)

bu arada neler yaptık neler inşallah bir aksilik olmaz ise bizim düğün hazırlıklarını yani kuzenim hepsini tek tek paylaşıcam ben yaparken çok heyecanlandım bi taraftanda üzülüyorum neyse :)

şimdilik ben kaçar ;) Saygılar :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder