30 Kasım 2012 Cuma

bu sabah hüzne uyandı gözlerim

gürültülüydü bu sabah
açık kalmış televizyon
sürekli alarmı çalan bir telefon
ne işim var kanepede
kemiklerim girmiş birbirine
üşümüşüm de biraz
belim de mi ağrıyor
işe gitmesem mi ki acaba
kahkaha sesi var kulağımda
geceden kalma
bir de kalk yerine yat
çınladı kulağımda

bu sabah hüzne uyandı gözlerim
iki güzel film izlerim
biraz sinirlendim
ama aşk böyle bir şey dedim
hatırlıyorum bir de
lunapark atlı karınca uçan sandalyeler
var düşlerimde
geceme ortak olan bir kaç kişi
salon ne kadar da soğuk

kulağımda dudağımda buruk tınılar
halbuki sevmemeyi öğrettiler
hüzün bana yakışır da
duygularım çok kilo aldı artık dar geliyor
gülmek yakışmıyor biliyorum
ama uğraşıyorum
çok çaba sarf ediyorum
kahkahalarım sonsuz olacak

bu sabah yalnızlığa uyandı gözlerim
hava durumuna takıldı beynim
sağanak var dedi akşam üzeri
iyi peki ona göre giyineyim

bu sabah gerçeğe uyandı gözlerim
hiç kalkmak istemedim
kanepede devleştim
yüzleşmek istedim
hesap vermek istedim
o incecik örtüyü üstüme çekip
ağlamak istedim

kasımda aşk hakkatten başkaymış
giderken hatırlattı kendini
son gününde devirdi beni

işe gitmeliyim...

Çiğdem Korur
30/11/2012

8 yorum:

  1. sen mi yazdın bunu? ne kadar güzel.ellerine sağlık

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hı hı ben yazdım beğenmene sevindim
    bana biraz basit geldi sanki ama neyse
    sağol :D

    YanıtlaSil
  3. Cicoomm gerçekten senin sözlerin mi? ya harika bişey bu. Gerçekten insanın kelimelerle kendini anlatabilmesine veya her şeyi, bayılıyorum. O kadar güzel ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) CANIMSIN Aslım sağol
      biliyosun bayadır yazamıyorum, kilitlenip kalmıştım
      sabah bir anda geliverdi öyle hiç silmedim dokunmadım okudum biraz acemice geldi ama yayınladım işte
      ve beğenmenize de çok sevindim :)

      Sil