3 Aralık 2012 Pazartesi

Efes Pilsen Blues Festival 23

Merhabalar :)
bu yıl/yaz bütüüüüün konserleri kaçırmış biri olaraktan ben, kendime bir güzellik yaptım ve Efes Pilsen Blues Festival kapsamında 23. düzenlenen ve geçtiğimi hafta sonu da istanbul da gerçekleşen konserin ilk gecesine GİTTİM :)

öncesi sancılı bir dönem en son yalnız gitmeye karar vermiştim ki bir arkadaşımdan haber geldi 30 Kasım Cuma olursa gelirim diye e tamam cuma olsun nolucak ki yalnız gitmekten iyidir :))


24 yaş sınırı vardı, bu bir taraftan iyi diğer taraftan kötü...
kapıda bana bile kimlik sordular bu en güzel yanıydı :)
şöyle bir gerçek var ki eğlenceyi gazlayan bi tayfa yoktu bizler orta yaşlı karta yaklaşan bir avuç insan dans ettik belki ama yorulduk, oturacak yer aradık ama 18 - 24 yas arası olaydı enerjileri hiç bitmeyecekti :)

her neyse ben bu yılın ilk ve son konserine gidip eğlenmiş olmaktan çok mutluyum
beni yalnız bırakmayan Feriha ve Derya sağ olsunlar :) ve tabi konser öncesinde tanıştığım Simge ve tayfasıyla çok eğlendik onlara da saygılar :)

Billy Branch mızıkada gerçekten usta :) dinliyordum zaten ama şimdi sanırım seviyorum :)
bu zora abla içinde memleketimin bergeni dedik biz :) çok şeker çok tatlıydı
taa ki hadi çiftler muck muck dans edin ışıklar sönsün romantizme bağlıyoruz diye kadar hıh
olan var olmayan var dimi ama sen şimdi neden sınıflandırıyorsun ki insanları neden katagorize ediyosun ki acaba bizi yalnızlar çiftler falan
:)
neyse hadi herkes işinin başına sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder