4 Nisan 2013 Perşembe

kusana kusturana kadar sarı

baştan söylüyorum fotoğrafların hepsi alıntıdır
herhangi bir kötü niyet yada amaç güdülmemektedir
tamamen sarıya teslimiyettir.
eski yeni sezon bilmem 
enerjisine kuvvet 
önüme geleni yükledim 
bu yaz 
sarı 
baştan aşağı sapsarı olasım var 
sarı sarı sarı ay sarııı :)))
mucize lezzetler Refikanın çaydanlığı seni istiyorum...

bu dantelin aynısı bende de var, çeyizimde... hala sararmadıysa beyaz benimki :(

istediğim gibi bir sarı ceket şu kuluna yarab...
bu 2011-2012 forması bende yoktu edineyim bi tane...
bareti bile koymuşum sarı ya :) haa bu arada benim ayiiifonum yok kapağı ne olaki acaba ?




hepsini istiyorum 
benzerlerinide istiyorum 
don yok resimlerde oda olur 
sarıyamı boyasam saçlarımıda acaba
 sarı küpe sarı kolye sarı bilezik sarı toka 
sustum ;) 

4 yorum:

  1. En ilginç olanı sarı ruj ama sarı mayo çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bende bayıldım yani mayocuğuma :))

      Sil
  2. Ay Cicooooo, sariyi severim ama dagitmisin kizim sen :-) Gunese hasret kaldin sen belli, ola ki bu ara evlenmeyesin, gelinligi de sari yaparsin kesin!

    YanıtlaSil
  3. ya bende çok severim :) ben evlenene kadar o bembeyaz gelinlik beklemekten sararmış olacak bende muradıma erer sarı gelinlik giyerim :)))

    YanıtlaSil