18 Temmuz 2013 Perşembe

MiM Ben Kimim ?

MiM Ben Kimim ?

Sevgili Biricit beni mimlemis.kendisine teşekkürleri bir kuşun kanadıyla yollar sevgilerimi de bu günkü poyraza emanet ederim öpücüklerimi görünce bilare bizzat veririm ;)
Biricitim iki mimin vardı biliyorum ama ben makyajdan anlamam bende ki iki far bir allıktan gökkuşağı olmadı be anacım soruları yaptım beni affet ;)

Gelelim sorulan sorulara:

Ben Kimim ? 
Ben bir faniyim, Allaha ibadet etmek için dünyaya geldim, burada misafirim, zamanın dolunca ahire göçüp gideceğim...
Çiğdem ben yahu  ;) kara kuru uzun bir kızım :) mesleğim muhasebe/finans, telaffuzu zor olan 31 yaşındayım şimdilik bekarım kısmetse yakında nişanlanırım, hayırlısıylada masyıs haziranada evlenmiş olurum :)

Blogumun adi nereden geliyor ? 
bundan yıllar yıllar önce gençken bir patronum vardı bana çiço derdi geneldede zaten çiğdem lere çiço derler ya oradan işte ;) ama bu sanal dünyada noktalı sessizlere yer yok! çiço oldu cico hemde bol o lu :)  

Blog acmaya nasil karar verdim? 
blog okuyucusuydum zaten aradığım şeyleri özellikle blog yazarlarından değerlendirirdim. sonra kötü kasvetli bir dönemimde (eski sevgilimden tekmeyi yemiştim ve sindirim sistemim bozulmuştu iki seçenek vardı ya sakinleştirecek bişeyler bulacaktım yada onun sıfatına sıçacaktım) ya dedim benimde kalemim sağlamdır şöyle herşeycikten bahsedebileceğim bir sayfam olsun, yaptım oldu :)

Neden kozmetik blogu ? neden kişisel blog ?
neden kişisel blog? çünkü bir meziyetim yok :)  uzman olduğum bir dalda yok ama herşeyden birşey var :) o yüzden de en kişiselinden bir blog benimkisi

Kişiliğim
zor yerden geldi :) bana bir başkasını sorun kişiliğini pazara çıkartayımda
bu beni nasıl anlatırım bilemedim. ben balık burcuğum yükselenim aslan :( varın siz düşünün... kendi doğrularım ve duvarlarım vardır, iradem biraz zayıftır, kendimden önce başkalarını düşünürüm, yalan ve aldatmaya asla gelemem, herkes mutlu olsun isterim kimseleri kırmak istemem ama annem ve sırık bütün sinirimi çıkartırım dengesizim yani :):):):) şaka şaka insan çok uzun boylu olunca mecburen dengeli oluyor :)

Hoslandiklarim
dipsiz kuyu gibi hangi birini yazayım... mutlu mutlu mutlu müstakbel enişteniz en çok hoşlandığım şey :))))

Hoslanmadiklarim 
yalan, aldatma, beş harfli sürüngen, bencillik, duyarsızlık, eski sevgililer, kan emici insanlar, çıkarcılar, kuru fasülye, sirke, kazıkçılar,yoldaki çukurlar, akasya durağı... kestik. bitmez :)

En cok sevdigim makyaj malzemem 
makyajla aram yok da kozmetik dersek tırnak cilası son üç senemde en vazgeçilmezim ;)

Çantamda olmazsa olmazim 
Cep telefonum, kredi kartlarım, evin anahtarı, parfüm, tarak, ped, not defterim, kulaklığım ha birde toka:)  
En son okuduğun kitap
çalışmadığım yerden geldi gene :( çok uzun süredir okumuyorum da bu aralar ilmihaller elimden düşmüyor... 

8 yorum:

  1. Seni tanımış olduk Çiço, harikasın :) dobra insan.

    YanıtlaSil
  2. :)) detaylıca tanımak guzel oldu tesekkurler cevapladığın için mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. MERHABA BLOGUNU İSMİNİN DEĞİŞİK OLMASI NEDENİYE BULDUM . BANADABELERİM GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  4. Bi gelip bakayım dedim bizim kız napıyor diye iyiki de gelmişim. Seni biraz tanımış oldum çılgın şey seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi etmişsin canım :) çok öpüldün ;)

      Sil