5 Ağustos 2013 Pazartesi

sevgili güzel yürekli tasarımcılarımıza;

sevgili güzel yürekli tasarımcılarımıza;
merak ediyorum bir karışa takıntınız nereden geliyor acaba?
bütün güzel ayakkabılar bir karış topuklu
bütün güzel elbiseler bir karış boyunda
o şortlar bir karış
güzelim o bluzlar bir karış...
standartların üzerinde olmam benim suçum değil ki
alternatif var tamam babet var tunik var bermuda var uzun elbiselerde eteklerde var...
varda neden en güzelleri bana göre değil
isyan evladım isyaaannnn
çocukluğumdan beri ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum
çok iyi hatırlıyorum 12 yaşımdaydım ağlayarak eve dönerdim, çocuk reyonunda bana göre bir şey hiç olmazdı. yetişkinler reyonundan en hanım hanımcık kıyafetleri bana getirirlerdi...
o yaşlarda vatkalı kurşuni lacivert çizgili gömlek giydim ben :(
büyüdüm de ne oldu ki sanki
neden mi atar yaptım şimdi durup dururken
sanal alemdeki şu muazzam alışveriş sitelerindeki güzelim elbiseler manken hatunların üst bacağının üçte birini örtüyor, detaylarına bakıyorum hatun 1,76-1,78 e bende de aynısı olur, ay ucuzmuşta alsammı nerede giyerim ki hay allah neyse modundayım
sonra başka bir satış sayfasına bakıyorum süper hatunun dizinde yaşasın derken fiyata bak yuh bak el kadar olanlar üç kuruş bana göre olanlar on kuruş
al mı yo rum...
geçen kuaförden dönüşte iki mağaza gezeyim cicilere bakayım dedim boşta bulundum bir kaçtane denedim
giydiğim elbise sadece basenlerimi örttü bikinin üzerine giydiğim pareyo bile daha uzun
başka birini denedim normalde beli göbeğimle bir olması gereken lastik göğüs altı robadan oldumu sana tunik
bakarmısınız şöyle uzun bişeyler yokmu dedim getirdi klasik jile
ay bir de güzel oldu demezlermi, inceciksin boyunda uzun maşallah çok güzel oldu
delirdim
haa ben giyerim giymesine hiç çekinmem sıkıntı yok ama toplum hazır değil buna
boyum 1,75 içimin gittiği ayakkabı 11cm ettimi sana 1,86 çok beğendiğim elbise 90cm yanlışlıkla saçımı toplasam evlere şenlik
o güzelim bluzlardan giysem yine aynı dert boyu kemerle bir düdük gibi duruyor emanet sanki
bol kesim kısacık bu ney laaann kendimden iğrendim
düşünsenize leopar desenli bir ayakkabı istiyorsunuz
tezgahta sıralamışlar babetler az topuklular dokuz cmler ve yüksek stilettolar hangisini en çok beğenirsiniz 13cm stilettoyu tabikide
çünkü niye tasarımı daha güzel duruşu zerafeti daha güzel yapsana 3 cm de aynını
hey yavrum hey yaparsın yapmasına koyarsın üzerine üçdoksandokuz tl etiketi bende kıyamam o parayı vermeye ve hayatım boyunca içimde ukte kalır
iki yıldır alışveriş zevkimin içine ettiniz
neyse çok sinirlendim şimdi anladınız siz beni anladınız...
kalın sağlıcakla

1 yorum:

  1. Akşam akşam güldürdünüz beni. Ama hak vermemek elde değil. :)) Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil