5 Nisan 2012 Perşembe

bugün ruh halim rafting


tamda böyle bir şeye ihtiyacım var
işkenceli yorucu çelişkili stresli dingin heyecanlı çok sesli sessiz soğuk sıcak
iki kürek çeksem de rahatlasam modunda olduğumu fark edince
bari böyle tatmin olayım dedim ve geçmiş resimleri paylaşmak istedim
köprülü kalyonda da kürek çekmişliğim var ama dalaman başka
dağ yolu doğası renkler harika....
resimleri seri şekilde ilerletmeyi seviyorum :) birde bunları deneyin :)



<!-more->












                           
















10 yorum:

  1. Benim ayaklarım hep karada olmalı:) Köprülü kanyon'a yıllar önce gittim ama senin gibi değil tabi. Yaşlandıkça da insan daha bir temkinli mi oluyor nedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya bende tam tersi galiba :) akıl geleceğine gidiyor mu ne ? :)

      Sil
  2. Bayıldım, orda olmak istedim. Harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al benden de o kadar :) sende öylesin ;)

      Sil
  3. Çiço napıysün ya! Kar suları erir sel olur bahar bahar yapılır mı bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e daha düzel değilmiii karlar erir çay yükselir mis misss :):)

      Sil
  4. söledim sen çok kıpırdaksın işteee.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kıpır kıpırım kıpırdağım hahahahahah

      Sil