12 Nisan 2012 Perşembe

şiir sorunsalı...

bu resimdeki adam 
yani 
Okan Bayülgen 
"Şiir sevmiyorum."
 diye defalarca programlarında söyledi.
 Senede en az üç sefer bu saldırıya uğruyor. 
Bence adam haklı! 
Ekranda kısa paragraflara bile katlanamayan
 biz izleyiciler senin okumak için seçtiği en uzun, bitmek bilmeyen şiirini dinlerken uyuya kalıyoruz...
Şiirinizi okumak yerine bir parça hikayenizi anlatsanız daha çekici olacaksınız...
"Okan Bey sizi çok seviyorum sürekli takip ediyorum" deyip arkasında şiir patlatıyorsunuz ya işte buna ifrit oluyorum, denendi defalarca bir kaç satır sonra dikkat dağıldı herkes gevşedi, sonra Okan bir kaç laf söyledi güldük, bizim için sorun yok eğleniyoruz ama senelerdir bu sevgi yüzünden bizi aşağılayan kitle orayı cımbızla aldı  al işte ukala bak nasıl davranıyor sende hala savunuyorsun izliyorsun bu adamı bir defasında da diye başlıdı... hooop başa sardık
e noldu sen iki satır şiir okuyacaksın diye yıllardır kurmaya çalıştığımız evdeki Okan karizmasını  yerlebir ettin yenik duruma düşürdün bizi ateşe attın 
nerde kaldı senin sevgin ....

12 yorum:

  1. Okan Bayülgen'i 2003 de çok izlerdim. İda bebekti uyumazdı geceleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi koca adam olmuş maşallah yakında o izlemeye başlar :)
      ben direk kendim uykusuz olduğum için sürekli izlerim ve de çok severim :)

      Sil
  2. genelde sacmaliyor bu adam sevmem forever beyaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her insan biraz saçmalama yeteneğine sahiptir(çok evrensel oldu sanırım)
      sana beyaz mutluluklar dilerim :) :) :) (oldumu)
      bu arada şu kayan yazı postunu gördüm inceleyemdim ;) bi ara didiklicem :)

      Sil
  3. Niyeyse hayatımın hiç bir evresinde okan bayülgene bi sevgi besleyemedim yaa, nötr'm bu adama karşı resmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam nötr ol ama karşıma geçme nolur ortada ol :):):)

      Sil
  4. Okan iyidir yahu bünyeye huzur, muzır bazen de ızdırap verir tıpkı hayat gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dimi yaa iyidir okan çok şükür sağol ;)

      Sil
  5. Bu konu beni asiyor :-)))) Yalniz show-biz olayi baskadir, evde sohbet havasi baska, biz ona alisamadik hala, buradaki seviyesiz programlara gore daha durust bizimkiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam ben sana izleme onları sen izleme takıl türküm kanalım adabı hayatım :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. demedi deme sakın arayıp iki satır şiir okuyayım den deme :)
      normaldir her şiir seansından sonra çektiğim çile olmasa belki benimde dikkatimi çekmezdi :)

      Sil