18 Mayıs 2012 Cuma

bize gelirmisin saçlarımız düzleştirirmisin :(

biz hatun kısmısı ikiye ayrılıyoruz BENCE ;) sabah erkenden kalkıp hazırlananlar ve kapıdan çıkarken pantolon düğmesi ilikleyenler :o) ilk guruba hayran olduğumu karşılarında saygıyla eğildiğimi söylemeden geçemiciğim en derin sevgilerile selamlarım (haaa bana uzaylı gibi bakan gözler ve şunun senden ne farkı var azıcık bak kendine sözleri sizin eseriniz malum o yüzden biraz gıcığım var)
tabiki ikinci gruptayım oldum olası böyle lisede servise geç kalırdım Cemali Abi gelir evden alırdı beni serviste giyindiğim falan vardır yani abartısız ben mesai saatini asla tutturamam neyse konu bu değil.
efendime süleyim otuz yaşında kazık kadar hatunum şu hayatta harcadığıma yandığım kayıp zaman kuaförde geçirilen süredir :( ha gitmiyormuyum mecbur uğruyoruz arada bir aslında konu bu da değil doğum günümde arkadaşım tarafından hiç zahmete girilmeden ykm den alınan hediye çekini (kutlama kartım vardı ama unuttum pardon)bir buçuk ay sonra anca hediyeye çevirebildim. resmen işkence çektim ne alıcam lan ben diye aynı mağazaya defalarca girdim çıktım neyse konu bu da değil
ala ala saç düzleştiricisi aldım eve geldim bunu kullanmakta ne varki ben kızartma tavasında maşayla patlıcanlara kolbastı yaptırıyom olum seni mi kullanamıcam dedim çooossss alnımı yaktım fark ettimki ses yapıyor bir hafta sonra gittim değiştirdim yenisini verdiler sonraki denememde ensemi yaktım uleyn bu ne ya, dünde kankamın doğum günüydü uzun uykusuz saatler ve sıkıcı ağlak geçen bir kaç günün üstüne birazcıkında moral olsun deyeee şu benim düzleştiriciylen dalga attırayım dedim nasıl olcek maşamı döncek yok saç döncek yok yok ben döncem ay elim yandı ıyk parmağım derken ha başlayınca bırakamıyorsunda bu mereti rakı kadehi gibi haydi beyler dibini görmeyen sevdiğini görmesin çek çek çek... bir eziyet bir eziyet biri diğerine benzemedi kırkbeşdakka sürdü ve bittiğinde uyuyodum son halini hatırlamıyorum kendisini uzanamayacağım en uzak noktaya fırlattım
iki eliyle bi maşayı kullanamayn bana bu işi öğretecek püf noktasını anlatacak olanınız varsa lütfen bin rica şu garibe bi yardım edelim, ha yok olmazmı diyosunuz e doğrudur bu kadar beceriksiz olunca...










(bu gün çok daha iyiyim düşünmüyorum sallamaya çalışıyorum bi kaç güne daha da iyi olacağım desteğiniz için teşekkür ederim) herkese sevgiler iyi bir hafta sonu sizin olsun bayın bayın :)

8 yorum:

  1. İlk gruba dahilim. Akşamdan kuaförü arıyorum sabah erkenden damlıyorum kıyafetler de yatmadan hazır olacak.

    YanıtlaSil
  2. süpersin sen bayılıyorum size hayranım o kadar yani :)

    YanıtlaSil
  3. İkinci ve varsa üçüncü grubada dahil olurum :) ama kardeşim aynen ilk gruptandır, sabhki kıyafetleri akşamdan hazırlanır, kuaföre sabahın köründe gidilir. Bende hayranım bu tür insanlara :)

    Saç düzleştirici kullanamıyorum Cicomm ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci guruba dahilsen saç düzleştiricisi kullanmaman çok normal ki aslıcım gurubunu şaşırtan benim otuzdan sonra sapıtanı saç maşası yakar anam yakar :P
      öptüm senide kardeşinide ;)

      Sil
  4. Alismadik ......... don durmaz derler Cicoooooo, ben bu yukaridaki guruplarin hicbirine dahil degilim zira hep uniforma ile calistim, yasanilan yer amerika olunca kuafore 'nalbur' muamelesi yapiyorsun burada! O yuzden bu sabah kalkip kuafore giden arkadaslara zuzayli gozuyle bakiyorum su an!
    Neyse don diyorduk, sekerim insan eger takarsa kafayi oluyor ama alisik degilsen harbi zayii cikiyorsun, gazi oluyorsun sonunda! Ya inat edicen, her gun duzenli yapacaksin ki elin alissin ya da bastan sallicaksin! Benim saclar omuzda gibi, hem cok hem kalin telli, kuafore gittigim zamanlarda (fon icin) yine mi sen geldin derlerdi! o yuzden masalari hasat ettim! Simdi yumusak bigudilerden aldim, kokos olmak gerektiginde sarip kafama tulbent baglayip yatiyorum, sabaha bukle bukle, ister ac onlari, ister tara herkes cok begeniyor, yani adama benziyorum hahahahahaha o yuzden bence onlardan dene ama duzlestirmek icin illa kuafore gidip yolduracaksin saclarini maalesef....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin sen ya kopardın beni gülmekten
      yaşa sen emi alışmadık olunca o don bir eğreti duruyor ki sorma...
      ama azmettim uğraşıyorum ;) birde senin şu bigudilerden edineyim meraklandım, bende de bir saç varki iki kafalık bi paket yetmez iki paket alıyım :) sağolesen canım benim çok öpüyorum seni

      Sil
  5. ha ha ha komiksin yineeee.
    :)

    YanıtlaSil