7 Mayıs 2012 Pazartesi

ne olmak isterdin ?


Kuş olmak isterdim ama insan olmuş olmaktan da çok memnunum gerçi konumuzda bu değil :)
yine bir mimle sayfamdayım efendim Biricit elim sende demiş benide mimlemiş sağolsun, onun yazısını okurken çok güldüm :) dilerseniz onun yazısı da burada :)
hadi başlayalım;

NE OLMAK İSTERDİN?
Ohooo o kadar çok şey olmak isteyip de hiç biri olamamış biriyim ben :)
Çocukken dansöz biraz büyüğünce kamyon şoförü biraz daha büyünce asker olmak isteyen ben, aslında ekonomi okumak istediğimi anlamış ve kasabada yeni açılan süper liseye gitmeyi çok istemiştim. İlk yılı olduğu için çok para istemişler ve her sene böyle olacak demişlerdi. Benim babacımda kızım bir sene olsa tamam ama bak dört sene kaldıramam gel sen ticaret lisesine git söz üniversite için seni sonuna kadar desteklicem demişti.  Üzülsem de onun istediğini yaptım daha ilk yıldan sınava hazırlanıyordum çünkü meslek lisesiydi ve şansım azdı derken ikinci sınıftayken babam göçtü gitti ve ben hayallerimi bizim dereye attım kader, iyikide meslek lisesine gitmişim mezun olur olmaz mesleği elinde biri olmuşum yani on yedi yaşından beri çalışıyorum rakamları sevdiğim için muhasebeyi de seviyorum sevmesem yapamazdım zaten :) mesleğini kendi değilde kaderi belirlemiş bir olaraktan derimki ;siz siz olun kimseyi bu meslek için teşvik etmeyin ;) 
Ama bir daha dünyaya gelirsem şimdiki alkımlı kullanır ya rehber olurum yada seyyah beklide Hayko gibi ekstrem bir tv programı yaparım.

ASLA YAPAMAM, BENDEN OLMAZ DEDİĞİN MESLEKLER NELER?
Doktor ve türevleri veteriner de asla olmaz mesela şarkı da söyleyemem ıyy çok kötü sesim

ÇOCUK MU? KARİYER Mİ?
Kaderine sevinen biri olarak kariyer bana hep uzaktı, daimi işim olsun maaşım bana yetsinin dışına çıkmak için bu meslekte üniversite şarttı benim o şansım yoktu ve zaten müşavir olmayıda hiç istemedim  
Çocuk mu derseniz o da yok :) ne kariyer ne çocuk hahahahaaa

EŞİNİN HANGİ MESLEĞİ YAPMASINI İSTERDİN?
Bricit nefes alsın yeter demiş çok güldüm katılıyorum :)
mesleğinin ne olduğunun pek önemi yok aslında insan olsun çalışkan olsun evine ekmek getirsin de gerisi kenarda dursun, ya ben kaytaran yatan adama dayanamam eli ağar olmasın yayıla yayıla iş yapmasın yeter :)

MİMLEDİKLERİM
Okuyan herkes kendini mimlenmiş hissetse olur mu lütfen :) 

4 yorum:

  1. Çok keyifli cevaplar Cicoom :) hele olmak istediklerini okurken hem güldüm, hem hüzünlendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Aslıcım :) gülmekle ağlamak kardeş ya ayırmıyor bir türlü ;)

      Sil