14 Mayıs 2012 Pazartesi

İmdaaaat...

Allahım beni benden kurtar 
benin katili ben olmadan kurtar
ellerimle kendimi boğmadan kurtar
yok oluşumu izletmeden kurtar
imdaaattttt...


isyan kopartasım geliyor o kadar doluyum ki patladı patlıcak ruhum 
sonra diyorum ey Allahın isyankar kulu şükret sen bazılarına göre en iyisisin 
ey memnuniyetsiz aciz insan kendini bırakta etrafına bak tamam diyorum toparlan mutlusun her şey yolunda peeeh ben kendimi biliyorum çözemediğim zaman içimdeki düğümleri kurdukça kuruyorum tavırlarım sertleşiyor zaten çok kırgınım yetmiyormuş gibi korkarken kırmaktan kırıyorum da kırgınlıklarımla başa çıkabiliyorum kinci hiç olmadım ama kırdıklarım ağar geliyor telafisi zor oluyor o beni tanımıyorlar bi tek ben biliyorum onu onun o lanet huylarını takıntılarını sivriliğini bir tek ben biliyorum bazen başedilmiyor biriktiriyor biriktiriyor tutamıyorum benim önüme atlayor ve ısırıyor sonra ben uğraşıyorum 
kaçma vakti geldi yine herkesten herşeyden kaç ne kadar çok sevilsende kimsenin sana ihtiyacı yok sensizde yaşar herkes sende herkessiz yaşayabilirsin arkana bakmadan git...
daha çoook hayal kurarsın senin tek başına gidebileceğin tek yer öteki dünya sıranı bekle beklerkende uğraş kendinle afferin sana hiç uslanma...
nottuumm: sağolsun deep beni mimlemiş konusu yok aslında mimin silmeden bir yazı yazılmasını istemişler bende en silmeden bugün yazıyı yazmıştım bu olsun dedim kırmadı beni olsun bakalım dedi oldu bitti
silmeden ama ilaveli yazı  :)
bitane daha nottuumm :) sağolsun biricitte beni unutmamış mimlemiş ondan da rica ettim bu yazı olsun istedim o da bir daha sinirlenmemem ve üzülmemem için baskı yaptı hayat kısa değmez dedi ve kabul etti 
silmeden ama bol ilaveli yazı oldu :) 

14 yorum:

  1. ne güzel imdaaat demek...:) diyemeyenler de var...:(

    eminim sen yine herşeyi düzene koyarsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım inşallah yoksa çildiriciiimmm :)

      Sil
  2. Cicomm oluyor bazen patladığımız noktalar. İnan iki dakika önce avaz avaz bağırdım :( kaçıp gidesim var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın :( kaçıp gidebilsek keşke...

      Sil
  3. canım nıye sınırlendın bu sekılde bende mımlemeye geldım orjınal öz hakıkı mım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimseye değil kendime kızıyorum aslında :(
      çok sağol mim için ama şimdi yeni yazarsam sade ve derine ayıp etmiş olurum sende bu kabul edermisin lütfeeenn...

      Sil
    2. evet uzulme sınırlenme bıseye canım tabıı anlıorum senı bazen bende kendıme kızıyorum ama bu konularda ınsan sadece ders cıkarmalı bıtanem bosver mım yazısını yahu:))
      sen ıyı ol yeter:)

      Sil
    3. haklısın ders çıkartmak gerek boş vermek gerek bi kaç güne toparlanırım :) canım benim çok sağol

      Sil
  4. Hayatın böyle inişleri çıkışları olmasa belkide hiç zevk alamıcaz, arada bi böyle düşünüyorum ben, ve olur yaa geçer diyorum , sen de öyle de çiçom benimm :* öpüyorum seni çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bazen delip geçiyoya... geçer geçer neler atlattık dimi :) bende seni öpüyorum canım benim sağol...

      Sil
  5. ya iyi misin yaa hay allah senin üzülmemen lazım ki.
    ya bak seni üzenler haksızdır diyorum uzak dur seni üzenlerden.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o günlerde kötüydüm ama artık iyiyim geçti :)

      Sil