28 Mayıs 2012 Pazartesi

Blog Starlarımız belli oldu :)

Blog Star seçmeleri sonuçlandı efendim bundan bahsetmeden olmaz.
Dereceye giren, aday olan, oy kullanan herkesi tebrik ediyorum ve dostluk kazandı diyorum :)
Sevgili  Dayatmalarda Kaybolus blogunun sahibesini ben özel ödüle layık gördüm kabul ederse ve kendisine
Blog Star Dostluk ödülünü veriyorum :)
bu etkinliği özenle başlattığı ve sabırla en iyi şekilde moderatörlüğünü yaptığına inanıyorum kendisine teşekkürlerimi sunuyorum, bu etkinlik için ona yardımcı olanlar da var es geçmemek gerek onlara da teşekkürler :)
Sonuçların tam listesine buradan ulaşabilirsiniz...
amacına ulaştığını düşünüyorum bilinmeyen blogları tanıdık eğlendik farklı gözlerden blogları algıladık genel anlamıyla liste tahminlere yakın çıksa da oyladığım bazı blogların dereceye girememesine üzüldüm sonra şaşırdığım yerlerde var yani en yeni blogların arasında ne işin var Deeptone dedim haa demekki ilk günkü gibi takip ediliyormuş diye düşündüm farklı kategorilerde ödül alan adaylarımız var ne güzel herkese tebrikler :)
gelelim bana; şimdi sonuçları görünce hey kendini bilmez utanmadan birde bu postumu yaptın diyebilirsiniz ki hakkınız buyrun hep birlikte tekrarlayalım :) hey hadsiz birincilik ödlünü alanlar dururken post yapmak sana mı kaldı çiço :)  
beni aday gösteren ve bana oy verenlere çooook teşekkürler saygılar sevgiler

En Neşeli Blog Starda üçüncülüğe

En Çılgın/Uçarı Blog Starda ikinciliğe

layık görülmüşüm çalışıp çabalayıp daha da delirmek istiyor ve seneye bu iki ödülüde tek başıma almak istiyorum ki yaparım yani zaten hamurda delilik bu kısımda sorun yok :)
 Sevgili moderatörüme seslenmek istiyorum sakın ha sakın kimin kaç oy aldığını açıklama bak beni rezil edersin ben tahmin ediyorum beni yanlışlıkla iki kişi aday göstermiş başkada oy veren olmamış adayda yokmuş dereceye girmişim kesin ama şurda hava basıyorum gözünü seviyim kardeşim yakma beni...
:)
ciddiye almak kısmına gelince birbirimizi yargılamak ve sorgulamak yerine verilen emeği esas alalım ve harcanan zamanı kıymetli bilelim der herkesi tekrar gönülden tebrik eder teşekkürümü eder ödülümü almak için yola koyulur ve keyfini çıkartmak için bungee jamping yapmaya karar verir huzurlarınızdan ayrılırım 
müsadenizle gözlerimi kapatım hayal ediciğiim :)
herkese sevgiler ve güzel bir hafta diliyorum :) 

14 yorum:

  1. çok teşekkür ediyorum.. ve de çok kutluyorum.. hiç de öyle 2 oycuk falan almadın ya neyse.. söylemeyeceğim işte..

    bu arada bana maill adresini gönderebilirsen sana bir formal kazandınız mektubu yollayacağım bir de plaket teslimi falan için yazışmak istiyorum.
    benim mailim neyazsamacep@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkattenmi yaa çok mu oy aldım bak yaa şimdi çok pis meraklandım ben :):)

      Sil
  2. canım cok sevındım ve bunu hakedıyosun kesınlıkle:)
    hep böyle neşeli ve çılgın ol canım arkadasım:)
    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım banim sağol :)
      inşallah canım hiç birimizin neşesi eksilmesin inşallah :) benden de saygılar :)

      Sil
  3. Tebrik ederim Çiço, Neşene ve uçarılığına sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şekerim seninde hüznüne sağlık :):)

      Sil
  4. Sizi hep yorumlardan görürdüm. Artık tanışmak şart oldu :) Tebrik ediyorum... İki kategorinin de hakkını veren bir bloğunuz var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e ozaman hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :)
      teşekkür ederim blogumu beğenmenize çok sevindim banada sizi ziyaret etmek düştü :)

      Sil
  5. ha ha bangi yaparken dikkat et.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Canım Cicoom yürekten kutluyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel :) canımsın yahu sen teşekkür ederim :)
      asıl ben seni kutluyorum bitanem :)

      Sil
  7. İçtenlikle kutluyorum çiço =)

    YanıtlaSil