12 Aralık 2011 Pazartesi

osmanlı akıncıları samatya sahilini bastı :)))

-abla cumartesi bütün programlarını iptal ediyorsun seni bizimkilerle tanıştırıcam, ….
Hoppala nerden çıktı kuzen falan filan derken cumartesi akşamı kendimi üst üste giyinmiş ağzını burnunu sıkı sıkı sarmış barım barım bağıran motorun tepesinde buldum.
Beklerken beni korku sarmış olsada motorun sesini duyar duymaz heyecan bastı evet hadi hemen gidelim demeye başladım. Ben motosikletlere hayran biriyim. Otuzuma kadar evlenmezsem otuzikide motor alacağım der dururum. En son altı sene önce binmiştim.
 Peşşşşmergeye dönen ben eldivenlerimde metal düğmecikler ve başımdaki miğfer kaskım  :)) Samatyaya doğru yolculuğumuza koyulduk ilk üç dakikadan sonra korku heyecan üşümek falan puf yok oldu gitti. yeri bulduk bir bir gelmeye başladı akıncılar



Osmanlı Akıncıları'na gelirsem onlar hayatlarını motor üzerinde yaşamaya adamış Kardeşimin Bekçisiyim ilkesine bağlı kalabalıııııııkkkk bir dernek. Samatya sahiline yapılan transferdeki atmosfere bayıldım onlarla olmak bir anda güven verdi. hiyerarşi bir düzen var. hepsi bir birinden iri ve güler güzlü. http://www.osmanliakincilari.com/


benim en az ablası kadar deli kuzenim SERTAN...


makinelerin babası  ;) Başkanın Harleyi ;) 

severim ben seniii

işte benim favorim 1100cc Ademin Makinesi zaten yarışıyormuş ta bana da ufak bi tur attı Allahım sana geliyorum işte buuuu benim hayalim bu... 1200cc honda, kawasaki  gibi büyük bir motor sahibi olmak... inşallah 

yakılan ateş kızartılan sucuklar çitlenen çekirdekler atılan full kahkahalar dumandan acıyan gözler derken geceyi sonlandırdık. atladık motora ver elini ev bas bas baaass soğuktan dizlerimi hissetmedim bi ara ama değer arkadaş zevkten dört köşe oldum. yastığa başımı koyduğumda motor sesi vardı kulağımda sırıtkan vaziyette uyuduğuma eminim. ertesi gün silivriye beni motorla bıraktı sertan annemi almak için dayımlara gittik konvoy halinde çok zevkliydi yaa :) annemin balkonda bizi gördüğü anda suratına yerleşen ifadeyi ve yediğim fırçaları anlatmıyorum. Sertancım sana binlerce teşekkürler Osmanlı Akıncılar size de saygılar..

12/12/2011 
Çiğdem K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder