1 Aralık 2011 Perşembe

makyajlı öküz :))

şu dış görünüşü kibar mülayim sevimli on numara ama içinde manda yaşatan ,sevgilisine hayatı dar eden herifler için "makyajlı öküz" desek mi?


bir anda çıktı ağzımdan ve çok sevdim MAKYAJLI ÖKÜZ üüüüü

ben sudan bir sebepten iki ay önce sevgilisi tarafından terk edilmiş biri olarak, hazımsızlık problemi yaşadığım şu günlerde, sevdiğim bir arkadaşımın ilişkisinin bitiş sebebine ağzımı kapatamıyorum  
gerçi sebepler hep aynı sudan da söylem çok feci "ben bunu bir buçuk yıldır düşünüyordum da seni gözlemliyordum" yuuuuh oha çüş burrrshhht 
çok sinirliydim parçalamak babında elimden geleni ardıma koymayacak fikirler geçse de aklımdan tabi laf bile söyleyemedim malumunuz bende kendi eski sevgilime giydirdim durdum piiiiiipppp
abimiz gayet yakışıklı mülayim sessiz kibar efendi görünümlü biriydi
iki yıllık bir ilişki cart diye herkes kendi yoluna modeli off yani 
sonra bin pişman özürler falan yeniden deneyiş, tabi hayırlısı demekten başka bir şey yok bize düşen
dışı seni içi beni yakar fotoğrafı  
bizzat benimde yabancı olmadığım ve çevremde çok gördüğüm bir durum gerçeği
gerçi hayatımıza girenlere bu tabiri yakıştırmak kendimize de hakaret gibi görünse de yapacak bir şey yok çoktan bu katogoriye girdiler sorry yani upss…




2 yorum:

  1. malesef haklısın ama üzülerekten bazen bayanlar çok hata yapıyorlar tüm ipler erkeğin elinde birdurum yaşanıyor. ben görüklede kaldım ve ünv. de okadar çok ilişkiye şahit oldumki yanımızda sevgilisi kızı döver bağırır çağırır 2 gün sonra sarmaş dolaş olurlardı. ben derdim ki hep kızım sen bu adamla evlenince bolbol dayak yiyip oturursun o zaman sana kim yardım etcek sen şimdiden bunlara göz yumarsan.. çok hassas konular:)))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. evet evet çok haklısın dişinin acizliği "olsun gözümü de morartsa o beni seviyor" zırvalığı ve evet haklısın gerçekten çok hassas konular bunlar :) teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil