10 Aralık 2011 Cumartesi

yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese mutluluk getir...

Geri sayım başladı J yeni yıla son yirmi….
Gelsin gelsin çok umutluyum, çok hayallerim var, olma imkanları yüksek planlarım var,
Yeni yeni heyecanlarım var, herkes için iyi dileklerim var.
Evrene güzel mesajlar vermeyi unutmuyorum hepimizin dileği yeni yılda gerçek olacak Allahım herkese hayırlısını verecek, benim de bir sürü bir sürü dileğim var hepsi olsun inşallah. (amin)

2011 analizim J
Çok enteresan yeni yıla girerken ne yaptığımı hatırlamıyorum ben J
Bitsin artık ben bu yılı hiç sevmedim diyorum kaç zamandır. Kötü şeyler aklıma geliyor. Durup düşündüm de yoo çiğdem yoo çok güzel şeylerde oldu bu yıl. Zorluyorum hafızamı.

En sevdiğim üç insan bebek bekliyor. Meleğim hamile kısmetse ocak sonu şubat başı Kerem’e teyze oluyorum, duyduğumda attığım çığlık hala yankılanıyordur. Sonra Şans meleğim hamile ocak başı Esat’a hala oluyorum hatta o gelmeden babası ev aldı. Dilek ablacımda bebiş bekliyormuş J

Bu güne kadar bana yapılmış en güzel zorlasam da unutamayacağım doğum günü süprüzüm.
Sabahın körü işe gelmek için apartman kapısını açtım, konfetilerin patladığı çığlıkların atıldığı uyan bu gün doğum günün silkelemesinin şaşkınlığı J çok güzeldi yaa sağolsunlar.



Özo’mla kurduğumuz kız kıza Bodrum hayalimiz vardı adres şaşıp Fethiye olsa da hayatımın en güzel tatilleri listesinde üst sıraya yerleşti ve o kadar güzel arkadaşlıklar kurduk ki ömürlük inşallah. Yamaç paraşütü yaptık (şu hayatta yirmi dakka gökyüzünde olmaktan daha huzur verici bişey yaşamadım ben) daldık balıkları selamladık, rafting yaptık yorgunluktan geberdik, dans ettik, sarhoş olduk çok eğlendik çok anı biriktirdik (aklımıza geldikçe gülmekten yarıldığımız anlar var). Ona yaptığım bir sürpriz vardı ki kızı kalpten alemler arası yolculuğa çıkartacaktık neredeyse. Özooya evlenme teklifi geldi o da kabul etti.

Kaan doğdu. Fener şampiyon oldu.Nişanlananlar yuva kuranlar oldu, düğün düğün gezdik hatta şehirleri aşıp çocukluk arkadaşlarımı gördüm.

Aaa bi dakka ben bu sene aşık oldum ayol sevdim yaa ;) (gerçi az sürdü ama olsun o dönem çok mutluydum bulutlar arkadaşımdı yani bitince canım acıdı ama bu konunun bu kısmına girmiyorum)

Eski bir arkadaşım hayalini gerçekleştirdi organizasyon firması kurdu çok mutlu e tabi bende.

Ne kadar da çok gezmişim yahu, çok defa sinemaya gitmişim, bir sürü sergi görmüşüm, annemle bile tiyatroya gitmişim, canım kardeşim maç izlemeye giderken bile peşine takılmışım.Bağdatım baharatımın doğum günüsü var manşet tekneyi deliler istila etti, köyüme kaç kez gittiğimi sayamadım her gittiğimde çok mutlu olarak döndüm bundan eminim (ha ama birinde telefonumu tuvalete düşürmüştüm, gerçi yine mutluydum) kedime zaman ayırmışım, hatta düzenli birkaç ay havuza bile gittim, sevdiğim şeyleri yapmaya çalışmışım.

Bu yıl ben temelde mutlu olmuşum, sevdiklerim ve beni sevenlerle birlikteymişiz ne güzel.

Allahım yaşadığımız kötü bizi ağlatan üzen kıran darlatan ne varsa tekrar yaşatma.
(olumsuz her şey için zaten çok üzüldük tekrar tekrar anmak yerine bu temenni iyi gider)

Sevelim çok sevelim ki sevilebilelim…
10/12/2011
Çiğdem K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder