3 Aralık 2011 Cumartesi

Sorumlublog;

Adı üzerinde blog yazarları kendilerini sorumlu hissetmişler ve bir araya gelmişler.
İlk projelerini M.A.C. sponsorluğunda  HIV/AIDS’e karşı ön yargıları kırmak üzere Dilan Bozyel deklanşöründen dökülen karelerle Pozitif Yaşam Derneğinin de desteklediği “Bize iyi kalbin gerek fotoğraf sergisini” gerçekleştirmişler. Bir çok yerde sergilendi fotoğraflar. Dün Marmara Forumda son günüydü akşamına gönüllüler destekçileriyle buluştu. 

Neyse…; ve bir gün bir deprem oldu, Van ve civarı perişan. Sosyal medyanın gücünü hepimiz gördük, dev destek yardımları, bilgi akışı, yardım çağrıları derken iyi kalpliler de tepkisiz kalamadı ve iki güzel yürek gönüllü desteğe gitti.

Zekasına hayran olduğum adam Okan Bayülgen in programında, telefon bağlantında sesi titreyerek konuşan bir kız “arkadaşım olmasa gelemezdim, biz sorumlublog yazarlarıyız”…  kim bunlar merakımı yenemedim ve didik didik araştırdım. Aman Allah’ım yirmi bir güzel insan (tek tek sayardım kim olduklarını ama izin almadım) rengarenk yüzler, dev yürekler, genç beyinler, dinamik hayaller çirkinliklerle başa çıkmak için bir araya gelmişler. Yolların da ikinci adımlarını bile atmışlar. Nasıl pırıl pırıllar, nasıl heyecanlandırıyorlar, nasıl mutluluk saçıyorlar anlatamam.

Tabi beni bu kadar heyecanlandıran insanlar bir araya gelirde ben gidip birebir tebrik etmem mi? Hepsini canlı kanlı görmem mi? Sıcaklık derecelerini ölçmem mi? Giderim tabi… saat geldi yavaş yavaş toplanıyor herkes. Allah’ım hepsinin yüzüne yapışıp kalmış bir karış tebessüm. Nasıl pozitifler nasıl iyi bir enerji veriyorlar. Hemen hepsi moda blogu yazıyor. Tırnak içinde belirtmek gerekirse “giyinmeye üşenen ben” bu blogların hepsini takip ediyorum gezi,haber,dekorasyon,yemek yayınlarının arasına bıcır bıcır giren elbiseler takılar ayakkabılar e birde gülen suratlar sanırım hoşuma gidiyor. Ben kimim burada ne arıyorum diye afallasam da bir ara, amacım onları tebrik etmek teşekkür etmekti kendimce, e yaptım da sevdim de onları takipçileri olmaya da devam.

Uzun lafın özü; müthişler ve güzel planları var.

Desteğiniz çok, yolunuz açık olsun sorumlubloggerlar iyiki bir araya gelmişsiniz ;)

Sevgiler
Çiğdem Korur
02/12/2011




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder