3 Aralık 2012 Pazartesi

Blogum Dergisi Aralık Sayısı ve ben ve sarı sayfam :)

sarı bana hep çok yakışmıştır zaten  :)
ismini vermek istemediğim (wuhuuu çok gizemli oldu sevdim bunu ) derginin editörlerinden çok sevdiğim bloger arkadaşım seni seçtim pikachuuuu dedi hadi yazı gönder sayıya hazırlayalım dedi :)  sağol canım beni seçmenize müteşekkir oldum çok naziksiniz hı-hıııı saygılar...
aman tamam kibarlık yapmıcam çok mutlu oldum, mideme kramp falan girdi, çığlık falan o derece, kendimi bir halt zannedip pofpofladım durdum, hatta ayy canım kankam gel yardım et yazılarım hepsi benim bebeklerim ayıramıyorum didim, sen seç didim, bu yüce görevi sana veriyorum didim, jasmin öncü oldu sen destekçim ol didim, bu ney laannnn kendimi bişey sandım üç günde yazı seçtim :):):) tamam sakinim...

elde olmayan nedenlerden dolayı üç dört aydır aktifliğini yitirmiş bir blog yazarı olaraktan ben kapatıp gitsem mi diye düşündüğümü itiraf etmeliyim, ekimin on birinde de blogumu açalı bir yıl olmuştu, onu bile atlamıştım, yüz otuz yedi süper arkadaşım var, yüz seksen dokuz yazı yayınlamışım bin iki yüz yirmi üç yorum almışım, yirmi bin doksan beş kere görüntülenmiş bir blogun sahibesiyim ve bu teklif beni gaza getirdi :) tamda sırası bu fırsattan istifade ederek ilk günden beri beni yalnız bırakmayan hepinize sonsuz teşekkür ediyorum..

tamam hadi gidin dergiyi karıştırın bu sayı çok başka olmuş ben varım diye demiyorum :) gerçekten
Blogum Dergisi Aralık sayısı için tık tık :)  
benim yazılarım geçmişindeki ben ve beynin ağırsa bedeninde ağırdır. ve hoşgeldin hafta sonu :)
emeği geçen herkese ama herkese sonsuz teşekkürler,
yüreğinize sağlık :) 

6 yorum:

  1. tatlım basarılarının devamını dılerım:) yazmayı bırakma neselı yazılarınıda cok severek okuyorum sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım herşey için :):):):)

      Sil
  2. Sakın blogumu bırakayım falan deme canım ya.
    Kutluyorum seni hemen okucam yazını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaa daha bırakırmıyım beeenn
      bu gaz bana bi sene daha gider :):):):)
      teşekkürler Aslım :)

      Sil
  3. heeeey kutlarım okurum kiii.
    :)
    bi yere gitmiyorsun ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim, desteğin hep var okursun :)
      gitmiceeem ;)

      Sil