22 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Yıl İstek Listesi (mim)

önce Biricit in listesinin ilk sekiz bomba maddesini yayınlıyorum
(neden mi üşenirsiniz de gidip okumazsınız da gülemezsiniz de amin diyemezsiniz diye devamını gidin okuyun lütfen) 

1-Sağlık(enbaşta),mutluluk,huzur,şans,Anneme,Marc'a,sevdiklerime ve ailemede tabiiki:) 2-Marc Darcy ile daha çok görüşmek istiyorum:) 2013te çok sevilmek istiyorum!:) AŞK istiyorum AŞŞKKK!:) Marc beni çok sevsin!:) 3-Ben bu sene 'EVLENEYİM' yaa:)) 4-Kariyerimdede başarılı olayım :)) Çocukta yapayım kariyerde:) 5-Marc Darcy'nin annesi de beni çok sevsin:) 6-Marc'ın istedikleri varya (Allah'ım sen olayı biliyorsun),onlarında hepsinin gerçekleşmesini istiyorum:) 7-Tüm bekar kadınlar bu sene içinde evlensinler istiyorum!:) (önce bi kendim evleneydim iyiydi),Evli olanlarda bebek yapsınlar!:) 8-Romantik bişeyler olsun istiyorum!Bi de yüzük olsun olur mu!:))Kız Kulesi'nde olursa daha güzel olur!:)

-olur olur o da olur ben Galata kulesini daha çok severim de gerçi teklif için Kız kulesine de olur neden hayır diyim şimdi:):):):)
 

karnıma ağrılar girdi hepsine canı gönülden amin derken bende bende demekten geri kalmadım, burdan devam etsem çaktırmadan nolur ki Marc yerin Sasta koyun ahanda benim dileklerim :))


geçen yıl Hürriyet te Yonca Tokbaş ın yeni yıl listesinde yayımlanan isteklerim oldu :) çoğul enerji herkesten bir gönülden amin işe yarıyor olsa gerek :)

1- Biricitin isteklerinin aynılarının tamamı benim içinde bu maddede yer almaktadır
     ( Amin i unutmayalım her maddenin sonun da söylersek, sağolun ;)  )
2- Sağlık, Sağlık, Sağlık her işin başı sağlam bünye ;) herkese şifa diliyorum, acil şifa
3- Aşk, en iyi motivasyon bence, herkes aşık olsun, aşık kalsın, aşkımız geçmesin
4- Uykuuuu kendime ve anneme uyku on bir de başlayan sabah yedi de biten cinsten  
5- Çevremdeki herkes mutlu olsun  hatta bütün insanlar mutlu olsun,
     bana MUTLU yıllar
6- Küçük Keremim iyileşsin Özomda iyi olsun ve o da bebek beklesin :)
7- Sedacım küçük prensesimi hayırlısıyla dünyaya getirsin
8- Sırık ve cem iş kuracak ya  hayırlıyla çok para kazansın bana yeni bir araba alsın  
9- Aklımı başıma devşireyim ben, Allahım işime dört kolla sarılıyım saldım iyice
10- Evlenirmiyim bilmem ama olursa düğünümüz hem burada olsun hem orada olsun
      (ben ne dediğimi kesin bilmiyorum saçmalıyor olabilirim ama siz yine de amin deyin)
11- john lennon gözlükleri
12- ve tabiki yüde 25 zam ;)

ya gecenin iki buçuğu laf kaçırmıyım diye ağzımdan sıka sıka anca bukadar ;)
hadi herkes mimlendi 

buraya yazamadım ama ilk kez ziyaret edip yazıcam amaç çok güzel dileklerimiz :)

8 yorum:

  1. herseyin modasi gecer mim in gecmiyo anlasilan :) 5 ay yoktum ortalikta hala mim devam ediyomus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ama emin ol altı ay sonrada gelsen seninde modan geçmedi :) hala herşeyi bilen blogersın ;)

      Sil
  2. Cicomm inşallah yapabilirim çünkü pek sevmediğim bişey mim yapmak :( çok
    teşekkür ederim, beni düşündüğün için.

    Bütün dileklerine tüm yüreğimle Amin diyorumm,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım biliyorum yapmadığını ama böyle istek dilek dua yeni olunca bu yılın sarstığı seni es geçemedim canın sağolsun :)

      Sil
  3. dıleklerıne kavusursun ınsallah canım benım mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah sende bende bizlerde :)

      Sil
  4. ha haaaa çokoşmuş yaaaa yine güldürdün ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))deep özlemişim seni buralarda görmeyi , sağol

      Sil