4 Aralık 2012 Salı

Reuters 2012 Yılın Fotoğraflarını seçti


Yeni yıla sayılı günler kala uluslararası haber ajansı Reuters 2012 yılının hafızalarda yer eden fotoğraflarını seçti.
 Ukrayna, Hindistan ve Avusturya’dan karelerin yer aldığı listeye, Türkiye’den de bir kare girdi. Fotoğraflardan bazıları 2012’de yaşanan trajik olayları gözler önüne sererken, bazıları da yüzlerde tebessüm bırakacak türden..
TÜRKİYE'Yİ AĞLATAN KARE DE LİSTEDE
Türkiye, 20 Mart’ta Afganistan’da hayatını kaybeden 12 askerine ağladı. Ankara’daki Kocatepe Camii'de yapılan cenaze töreninde, Şehit Kara Pilot Yüzbaşı Adil Erdoğan’ın kızının babasının arkasından bakıp ağlaması tüm Türkiye’de yürekleri dağladı. Ve o kare de Reuters'in  2012 listesine girdi.





10 yorum:

  1. Keşke mutlu karelerle listede olsaydık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın valla benim yorum yapmaya bile dilim varmadı...

      Sil
  2. Çok üzücü, hep keşke diyorum ama olmuyor Cicoom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Aynen canım keşkesiz yaşamak bize haram..

      Sil
  3. Başka bir konuda girmemiz beklenemezdi zaten :(

    YanıtlaSil
  4. Çok acı :( İlk fotoğrafı gördükten sonra diğerleriei gülemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce sıralamayı diğer türlü yapmıştım ama gerçeği üç kare saklamak saçma geldi değiştirdim :( üzgünüm

      Sil
  5. Keşke hep güzel kareler dondurmak mümkün olsa!
    Paylaşım için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşken için sana da katılıyorum :(
      asıl sen ziyaret ettiğin için ben teşekkür ederim :)

      Sil