19 Aralık 2012 Çarşamba

sorular mimi :)

bazen aynı zamana denk gelir gidenler, gelenler...
üzüntünü sevincine anlatırsın üzülememişken sen daha sevinirsin, 
sevincini de üzüntüne anlatırsın bi an kötü hissedersin, 
Zor olduğu için cesaret edemediğimiz şeyler, aslında biz cesaret edemediğimiz için zordur. 
[Che Guevara] der, hayata istediği cesaretle karşılık verirsin. artık yapman gereken umut etmek, dua etmek, güzeli istemek ve iyi için çabalamak :) 



gelelim asıl konuyaaa çok geç oldu farkındayım kusura bakmayın arkadaşlar :)
geçen haftanın en güzel mimine beni de ebelemek suretiyle katan arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum
Biricit,  Mr.E,  Paris in Me  :)))  




1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
boşversenize yaa işimize nasıl gelirse öyleyiz :)))
bir balık burcu insanı olan beni yükselenim aslan yönetir
aklım duygularıma duygularım mantığıma uyduğu zaman çok güzel şeyler olur 
biri diğerini engellerse hayat işkenceye dönüyor :(

2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
çünkü az sayıda Mutlu var :):):):) (biri artık bende)
insan önce kendi mutlu olacak ki başkasına sevinebilsin, zaten insan mutsuzsa mutlulara katlanamaz (dönem dönem yüzü gülen herkesi katletmek istemişliğim vardır yani benim) herkes kendi hayatının keşmekeşinde kimse kimsenin sıfatına bakmıyor ki gülmeyi hatırlasın, ay canım ne güzel çok sevindim de kıçını dön kendi hayatına gömül, arkadaşım mesaj denilen şeyle mutluluk mu paylaşılır yaa
şükür mü dile pelesenk olanı değil gönülden geleni makbul ;)

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??
ohooo ben yoku harcayabilme yeteneğine sahibim ;) 
isteyerek aldığım hiç bir şeye acımam, yediklerime acımam, 
ama bir gün lazım olur!!! dolabımda giymediğim bir sürü  kıyafet var :(

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
işte en can alıcı nokta haklıysam...
ben haklıysam karşı taraf haksızsa susucam yok öyle bişey sensin diyene kadar konuşurum 
haa diyelim ki sustum olmaz ya o bende gaz yapar bir saat sürmez tekrar başlarım 
ama çabuk sönerim :)
5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
evim arabam özel uçağım yatım katım yazlığım kışlığım çiftliğim aşk/meşk sevgilim çoluğum çocuğum babam kedim köpeğim çok param  ohoooo kim istemez abi herşeyi olsun 

önemli olan elindekilerle yetinmeyi bilmek ve ihtiyacın neyse ona sahip olmaktır, gördüklerinden geri kalmamak için çabalamaktır, Allah herkese yardım etsin :)

4 yorum:

  1. Her şeyi istiyoruz dimi Cicomm ama her şeyi isteyip hiç bir şey vermeyen insanlar mutsuzdur bence dimi? aslında mutlu olmak çok kolayda bunu başarabilmek zor :)
    önemli olan elindekilerle yetinmeyi bilmek ve ihtiyacın neyse ona sahip olmaktır, gördüklerinden geri kalmamak için çabalamaktır, Allah herkese yardım etsin...
    Demişsinya buna başka bişey ilave etmek gereksiz, tümüyle katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sana canı gönülden katılıyorum Aslım, paylaşmak kadar insanı mutlu eden bişey yok dediğin gibi mutluluk başaramayacağımız kadar kolay ;) canımsın sağol :)

      Sil
  2. Mis gibi yazmışsın valla, ben bariz milli piango büyük ikramiyesini istiyorum lan, şaka değil gerçek okadar istiyorum ki, aç gözlülüğüme doymıyım, durup durup bilet alıyorum :/ çıkar mı ki la ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkar çıkar sen çıktığını hayal et büyük ikramiye sana çıkar hadi bende dua ediyorum şimdi :)

      Sil