19 Kasım 2011 Cumartesi

Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 1

heyecanım özlemim merakım çikolatalarım suyum sevdiklerim ben hazırdık ve aylardır beklediğim an dün gece saat 22:00 de başladı...pür dikkat neredeyse göz kırpmadan izledim hiç bir ayrıntıyı kaçırmak istemiyordum, anlar kelimeler bakışlar duygular müzik... serinin bu filmi de diğerleri gibi büğülemeliydi beni.öylede oldu salondan çıkarken gözyaşlarıma aldırmadan mutluydum.tekrar izlemek istiyorum.hatta devamını hemen yapsınlar istiyorum.hayranlığı bir kenara bırakıp filme gelecek olursak; görselleri renkleri sesler çok yerindeydi sevdim. uzun süren düğün sahnesinde hiç kasılmadım bütün kızlar düğünleri sever neticede :) ama evet çeke çeke her sahneyi uzatmışlar. bence en etkileyici sahneler filmin başı ve sonuna yerleştirilmiş bellanın rüyası etkileyiciydi. ben bu filme edward izlemek için gidenlerden değilim buna rağmen etkilenmemek elde değil, jacop büyümüş. filmin geneline cullenların malikanesi hakim. balayı için gidilen rio da bir ada evi var ki iç geçirmeden izlenmiyor. ilk yarıda aşkı iliklerinize kadar hissedebilir ikinci yarıda ise heyecana varabilirsiniz. oyuncular her defasında daha da role hakim oluyorlar. bu filmde silik olan yan karakterlerin şafak vakti 2/3 bölümlerde daha baskın olmasını istiyorum. doğum anındaki sahnenin tadına varamadım tekrar izlediğimde inşallah. kurtların bir birine mühürlenme fikrini pek sevmemişte olsam işe yaradı. bellanın ölümsüz hali dahada güzeldi. kurtların sahne görsellerine bayıldım. doğan bebek çok güzeldi. jacop bella kurtulsun diye arkadaşıyla mı mühürlendi yoksa bebekle mi anlamadım. gelecek bölüm de acaba konsey mi bebeği alacak kurtlar mı öldürecek tekrar izlediğimde çözerim özetle ben serinin bu filmini de sevdim ve devamı için senaryolar üretmeye başladım bile...
Çiğdem K.
19/11/11
nemi oldu
film yarıda kaldı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder