1 Kasım 2011 Salı

Öykü Gürman - Bir Sözüne

Yaşadım hayatın senden kalanını

Sustum kendime rengim değişmiş

Kayboldum anılarda kaçtım korkak gibi

Hayaller kuramadım izler silinmiş

Bilmem kaç yıl oldu senden ayrılalı
Kendime bir yar bulamadım asla
Yokluğun derin yaralar açtı
Bir sözüne muhtaç olunur mu?
Sen olmadan bu yerlerde durulur mu?
Benim hala sende kalan bir yanım var
Zaman akıp gider durur mu?
Bir sözüne muhtaç olunur mu?
Sen olmadan bu yerlerde durulur mu?
Benim hala sende kalan bir yanım var
Zaman akıp gider durur mu?
Yaşadım hayatın senden kalanını
Sustum kendime sözler değişmiş
Çaldım anılardan kaçtım hırsız gibi
Hayaller kuramadım izler silinmiş
Bilmem kaç yıl oldu senden ayrılalı
Kendime bir yar bulamadım asla
Yokluğun derin yaralar açtı
Bir sözüne muhtaç olunur mu?
Sen olmadan bu yerlerde durulur mu?
Benim hala kanayan bir yaram var
Zaman akıp gider durur mu?
Bir sözüne muhtaç olunur mu?
Sen olmadan bu yerlerde durulur mu?
Benim hala sende kalan bir yanım var
Zaman akıp gider durur mu?
www.sendeyim.com

Söz - Müzik: Öykü Gürman




nemi oldu 
yarım kalanları hatırlattı :)))

2 yorum: