17 Kasım 2011 Perşembe

aşkın ben hali...

bugün msn de sohbet ettiğim Sevo nereden çıktıysa "abla son bir şey soracağım aşka inanır mısın?" dedi....
bana dedi inanır mısın dedi aşka dedi... tabi ki güldüm ortam elverişli olsa kahkahalar atardım :))
cevabımsa şu oldu sonsuz aşk yoktur ama aşk vardır...
sonra kendi kendime soruyorum aşka inanıyor muyum? cevap veriyorum evet evet inanıyorum.
aşkın ben haline inanıyorum
bende değiştirdiklerine inanıyorum
istediğime istediğim anda aşık olma özgürlüğüme inanıyorum 
karşımdakinin duygularına bakmadan aşık olabilme potansiyelime inanıyorum
zor aşık olduğuma inanıyorum 
aşkın deli haline inanıyorum 
dolu dizgin gözü karalığına inanıyorum 
imkansızlıkları kaldırdığına her şeyi yaptırabileceğine inanıyorum
uykuya aşkla yatıp aşkla uyanmaya inanıyorum
aşkın kalma ihtimalinin gitme ihtimalinden az olduğuna inanıyorum
beni güzelleştirdiğine inanıyorum
getirdiği iyi niyete inanıyorum
ama!!!
çok iyi biliyorum ki sonsuz aşk yoktur. biter. aşık olduğun süre içinde söylenen sözler yalandır. bir öncekinden duyduğunu şimdiki de söyler ve her defasında sözcükler biraz daha anlamları yitirir ve bu gerçeği bile bile karşımdakine bağlanırsın oysaki aşk yalandan ibarettir. istiyorsan onun sana aşık olduğuna inanırsın ve onun sana bunları unutturabilme ihtimalini umutla beklersin gerçek aşkı onda ararsın...
bence aşkın tam karşılığı istemektir sadece istemek...
tutkuyla bezenmişi bulana devam ettirene yaşayana saygım sonsuz onlar adına seviniyorum
bir ara bana da denk gelecek :))
bunca yıkıntının ardından benim hala umudum var...

17/11/2011
Çiğdem K.

  nemi oldu
   :) aşklar yarım kaldı...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder