12 Kasım 2011 Cumartesi

tarih 11.11.11 saat 11:11:11 yaşasın !!!

ne yana baksam içi yanan bir yürek 
fantastik çizgi roman gibi ülkenin gündemi takipte zorlanıyoruz kaldı ki bireysel gündem zaten yoğun nasıl tutunacağız nasıl atlatacağız nasıl unutacağız bilmiyorum 




tarih 11.11.11 saat 11:11:11 
bilmem kaç yüzyılda bir denk gelen bir durummuş insan ya görür ya görmezmiş herkes ayaklandı astroloji enerji taş gök bilimcileri çok heyecanlandı dilek tutmalar dua okumalar
bende gözümü saate diktim palindromu tamamlamayı heyecanla bekledim mutasyona uğrayacağımı düşündüm acaba nasıl bir değişim yaşayacaktım beklediğim an geldi (iç güdüsel midir sabahtan beri okuduğum twitlerden midir bilmiyorum) ellerimi açtım ve dua etmeye başladım okudum okudum ve dedim ki Allahım aklımıza mukayyet ol çıldırıyoruz...



"11.11.2011 dün akşam saatlerinde İzmit Karamürsel seferini yapacak Kartepe adlı deniz otobüsü 18 yolcu, 4 mürettebat ve 2 stajyer bir terörist tarafından kaçırıldı mürettebatı rehin alan teröristin idaresindeki, gemi Marmara Denizinde daireler çizdikten sonra yakıtı bitince Silivri açıklarında demirledi saat 05.35’de tüm güvenlik birimlerinin düzenlediği ortak operasyonda terörist ölü olarak gele geçirilirken yolcu ve mürettebat da sağ olarak kurtarıldı." 
şaka diyebilseydim keşke... 


11.11.2011 yine dün gece saat 21:10 Türkiye - Hırvatistan maçı vardı. 3-0 yenildik. ülke olarak biraz kafa dağıtalım dediğimiz doksan dakikada dahada strese girdik Hırvatistan'ın milli marşını ıslıkladık mesela, üç büyükler savaşına döndürdük yine volkanı protesto ettik cimbomlularda saraçoğluna gelmesin dedik, çok kötü oynadık ve ikinci yarının ikinci yarısından sonra Feriha daha güzel oynuyor diye kanal değiştirdik...

11.11.2011 yine dün van da 5,6 lık depremin bilançosu açıklandı 28 ölü  30 yaralı ...bir cenazede japonyaya, vanda 23 Ekimdeki depreme yardıma gelen Dr. Atsushi Miyazaki (41), bu depremde hayatını kaybetti, DHA iki muhabiri Sebahattin Yılmaz ve Cem Emir de enkaz altınca kalarak can verdi...

sadece bunları bile hatırlasak seneler sonra yeter sanırım, dahasına detayına gerek yok...




12/11/2011
Çiğdem K.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder