17 Ekim 2011 Pazartesi

arka kapak

Kitaplarım olsun istedim. Benim yazdığım, benim hissettiğim, benim hayallerim, benim hayatım, gidenlerim gelenlerim. Herkese benzesin istedim, benden bir şeyler sizde de var mı merak ettim.
Yolcu sayısı belirtilmemiş bir gezi otobüsü gibiyim, istediğim yerde mola verir, benimle gelmek isteyeni davet eder, gelmesini istediklerime ısrar ederim, sıkılanı devam etmek istemeyeni uygun durakta indirir yoluma koyulurum. Yoldaşlarım var benim… Nedensiz sonsuz bir çaba hiç kimse gitsin istemem. Hayat bu! Doğrularımızın uyuşmadığı, yanlışların tartışıldığı, karakterlerin çatıştığı elbette ki kaderle
17/03/2011
Çiğdem K.

Ne mi oldu…
   Yarım kaldı…


Her zaman savunduğum şey bir insan herhangi bir şeyi gerçekten istiyorsa Allahın izniyle yapar. Önsözü, konusu, sonsözü hali hazırda nazır olan yarım kalan bir hayal… 
Demek ki çok istememiş. 
Belki bir gün gerçekten çok isterim belli mi olur. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder