12 Ekim 2011 Çarşamba

Senin yerindeki sen

Bana şizofreni bulaştı...
Senden kalanla yetindim
Adı sen oldu
Sen yoktun, o sahip çıktı.
Sardı sarmaladı.
Öptü teselli etti.
Anlattı anlattım.
Ağlattı ağladım.
Kaderi seni yaşamaktı ve ne yazık ki bana bağışlandı.
Elleri seninkinin aynı, çenesi saçı kaşı hep aynı.
Sana kızardım ama onunla birde inatlaşıyorum.
Yokluğundaki seni çok seviyorum.
Keşke ilk gittiğinde keşfetseydim.
Uzun bir süre sonra fark ettim sen olmayan seni
Bak kaç sene geçti ben hala ihanet etmedim
Sadece bir kez denedim
Zaten tanıdıktı eskiydi
Bu kalp onu da sevmişti
Senden önceydi
Ondan sen kurtardın
Belki senden de o kurtarır dedim
Beceremedim
İkinizi aynı anda gördüm
İkinizden de nefret ettim
O zaten kalıcı değildi gitti
İyi de etti
Ona da nefretim vardı
Bedelini ağır atlattı
Senin yerindeki sen senin kadar şanslı değil  
Sana olan kinimi ona akıttım
Sana olan sinirimi ondan aldım
11/12/2007
Çiğdem K.

Nemi oldu
  Yarım kaldı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder