11 Ekim 2011 Salı

ne akla hizmetse işte....

Günlerden Salı, saat on beş yirmi yedi, 
küt diye yayından fırlamış hızından hava ile teması esnasında alevlenmiş bir ok
girdi iki kaşımın arasından tam orda bir ampul yandı
fikrim geldi hemen not al bir yerlere
ne hakkında kitap yazacağımı buldum çok şükür buldum
başta çok klişe evet ama tamamen ben yaşanmış yıllanmış hatta kapanmış sararmış solmuş geçmiş gitmiş 
ay bu iş nasıl yapılıyor önce kitabımın adını mı bulmalıyım
önce önsöz mü yazılır nerden başlamalıyım bu heyecanımı kaybetmemem lazım
elim ayağım titriyor nasılda daha önce düşünemedim…
Gidenlerin hepsi Q çıktı
Giden Erkekler
Küçüktüm büyüdüm fark yok
Ay bırakıp giden erkeklerin kitabının başlığı ne olacak şimdi
fena takıldım
Yok onu bulmadan yazamam ................
08/03/2011 Çiğdem K.

ne mi oldu 
      yarım kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder